25.02.2017 / 20:09
StoryEditor

Jarosław Rudnicki nie żyje! Zmarł człowiek, który budował handel hurtowy w Polsce

Jarosław Rudnicki, współtworzył i rozwijał takie firmy jak BOS, Eldorado, czy Tradis (materiały własne)
Zmarł Jarosław Rudnicki, biznesmen który przez ponad 23 lata aktywnie budował i rozwijał rynek dystrybucji hurtowej w Polsce. Zasiadał we władzach takich spółek jak BOS, Eldorado, czy Tradis.

Jarosław Rudnicki zmarł 24 lutego w Białymstoku. Zaczynał jako pionier hurtu w latach 90-tych ubiegłego wieku od stworzenia hurtowni spożywczej Stop w Białymstoku.

Rudnick...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 12:34
StoryEditor
Dyskusja o systemie ROP. Producenci i samorządy po dwóch stronach barykady
Jak będzie wyglądała w Polsce Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta? (fot. Sebastian Gora)

Dyskusje o wdrożeniu systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta toczą się obecnie na sejmowych podkomisjach. Na razie jednak brak jest projektu ustawy, który przygotowuje Ministerstwo Klimatu i Środowiska.

System ROP zakłada, że wprowadzający opakowania na rynek będą musieli zapłacić za ich zbiórkę i przetworzenie. W ich imieniu zrobią to samorządy. Problem w tym, że zdaniem produ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 08:35
StoryEditor
Woolworth idzie po więcej. Jak zamierza wykorzystać falę popularności dyskontów niespożywczych i rozwijać się w Polsce? [WIDEO]
Szymon Dąbrowski, Woolworth (fot. Wiadomości Handlowe)

Sieć Woolworth już za kilka tygodni będzie świętować swoje drugie urodziny w Polsce. Ma już ponad 50 sklepów i apetyt na więcej. Pomaga w tym rosnąca popularność dyskontów niespożywczych. O wyzwaniach i planach rozwoju rozmawiamy z Szymonem Dąbrowskim, szefem sieci Woolworth w Polsce.

Menedżer podkreśla, że tempo rozwoju sieci w Polsce jest zadowalające i zgodne z pierwotnymi założeniami.

- Nasze cele zostały zrealizowane. W pierwszym roku działa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 05:15