10.08.2023 / 11:44
StoryEditor

Intermarche ma nowego dyrektora działu marek własnych. Wcześniej pracował w Biedronce, Lidlu i Polomarkecie

Bogdan Gałuszka, dyrektor działu marek własnych w Intermarche (fot. mat. prasowe)
Z początkiem czerwca 2023 r. Bogdan Gałuszka objął stanowisko dyrektora działu marek własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels. Gałuszka to specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego.

Intermarché ma obecnie w swoim portfolio blisko 1500 produktów marki własnej, występujących prawie we wszystkich kategoriach – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, środki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 15:35
StoryEditor
Michał Maksymiec, YouGov: Klienci Dino to głównie konserwatywni rutyniarze oraz typowi polscy nabywcy [RETAIL TRENDS 2025]
Michał Maksymiec, dyrektor ds. sieci handlowych w YouGov, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Lokalizacje wielkomiejskie odpowiadają już za około 10 proc. wydatków polskich gospodarstw domowych w sieci Dino - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Michał Maksymiec, dyrektor ds. sieci handlowych w YouGov. Na gospodarstwa ze wsi przypada 63 proc. wydatków, a 27 proc. obrotu sieci generują mieszkańcy miejscowości o populacji poniżej 50 tys. osób.

Jak doprecyzował Michał Maksymiec, "lokalizacje wielkomiejskie" w przypadku Dino to nie tylko faktycznie sklepy w największych miastach (jak np. Wrocław), ale również lokal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 12:31
StoryEditor
Letnie smaki z procentami i bez. Czego poszukują konsumenci? CMR publikuje dane
CMR publikuje dane dotyczące sprzedaży alkoholu (fot. Shutterstock)

Coraz cieplejsze dni sprzyjają spotkaniom towarzyskim, imprezom, a także większej mobilności. Wszystko to nierozerwalnie wiąże się ze spożywaniem większej ilości napojów, w tym także tych zawierających procenty.. Z okazji zbliżającego się lata - pory roku, w której klienci najchętniej sięgają po produkty alkoholowe, Centrum Monitorowania Rynku przygotowało garść danych dotyczących sprzedaży w tej kategorii.

Z analiz firmy badawczej CMR wynika, że w ostatnich 12 miesiącach (tzw. MAT 01‘25, a więc okres od lutego 2024 do stycznia 2025 włącznie) dla wielu segmentów alkoholowych, takic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 06:45