27.10.2023 / 18:10
StoryEditor

Gigant handlowy zmienia szefa i zatrudnia byłego menedżera z sieci Aldi UK. Czy Matthew Barnes pomoże w walce z dyskontami?

Historyczna zmiana w Tesco. Jason Tarry, dyrektor generalny Tesco UK, ustąpi ze stanowiska po 33 latach kariery w ramach brytyjskiej grupy. Kto go zastąpi? (fot. Shutterstock)
Jason Tarry, dyrektor generalny Tesco UK, ustąpi ze stanowiska po 33 latach kariery w ramach brytyjskiej grupy. Jego funkcję w Wielkiej Brytanii od marca 2024 r. przejmie Matthew Barnes, który zdobywał doświadczenie m.in. zarządzając siecią dyskontów Aldi w Anglii i Irlandii. Czy to oznacza, że Tesco potrzebuje bardziej dyskontowego podejścia do swojego biznesu na rynku, na którym Lidl i Aldi bardzo mocno się rozpychają?

Tesco ogłosiło, że Jason Tarry po ponad 33 latach, w tym sześciu jako dyrektor generalny na Wielką Brytanię, zdecydował się odejść z firmy w marcu 2024 roku.

Jason po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Cena jest najważniejsza, ale rośnie znaczenie doświadczenia zakupowego [RETAIL TRENDS 2025]
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak zapytany został podczas kongresu Retail Trends 2025 o tajemnicę sukcesu sieci, widocznego chociażby w pozytywnym wyniku sprzedaży porównywalnej (like-for-like) za miniony rok. Co odpowiedział menedżer?

- Faktycznie mamy za sobą dobry rok - potwierdził Włodzimierz Wlaźlak, podkreślając zarazem, że otoczenie rynkowe było trudne. - To jest ogromna zasługa całego zespołu, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 15:39
StoryEditor
La Rana, czyli Żabka rozwija menu włoskich dań gotowych. Co wchodzi do oferty detalisty?
Sklep sieci Żabka (fot. Shutterstock)

Żabka rozpoczęła w 2024 r. tzw. rewolucję foodvenience i zznacząco powiększyłą ofertę swoich dań gotowych oraz przekąsek na ciepło. Rozwija też menu kuchni włoskiej.

Żabka wciąż rozwija ofertę Prosto z Pieca. Teraz rozszerza menu o Pinsa Italiana, wyróżniającą się bardziej chrupkim ciastem niż w przypadku tradycyjnej pizzy, dojrzewającym prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 18:40