17.06.2024 / 15:21
StoryEditor

Coca-Cola Services ma nowego szefa na Polskę i Kraje Bałtyckie. Kto nim został?

Thoman Oth, został dyrektorem generalnym firmy Coca-Cola Services na Polskę i Kraje Bałtyckie (fot. materiały prasowe)
Stanowisko dyrektora generalnego Coca-Cola Services Polska i Kraje Bałtyckie objął Thomas Oth. Piastująca dotąd to stanowisku Natalia Stroe, po trzech latach pracy w strukturach firmy w tym regionie, będzie się dalej rozwijać jako dyrektor generalna Coca-Cola Services Belgia i Luksemburg.

Thomas Oth ma czternastoletnie doświadczenie w pracy dla systemu Coca-Cola. Dołączył do firmy w 2010 r. jako analityk ds. finansów handlowych w Belgii. Po sześciu latach pracy w zespole finansowym (w 2017 r.) przeszedł do działu operacji franczyzowych.

Sukcesy w zakresie rozwoju portfolio i działalności biznesowej zapewniły mu awans na stanowisko dyrektora krajowego na Danię i Finlandię, które objął w 2019 r. W tym czasie on i jego zespół ściśle współpracowali z partnerem Coca-Coli, firmą Carlsberg, udoskonalając lokalne procesy.

Od 2021 r. Thomas pełnił funkcję dyrektora krajowego na Belgię i Luksemburg, a 1 kwietnia 2024 r. dołączył do zespołu Polska i Kraje Bałtyckie zajmując analogiczne stanowisko. Oznacza to, że on i Natalia Stroe, dotychczasowa dyrektor generalna na ten region zamienili się miejscami.

Jakie cele stawia sobie nowy szef?

– Mam nadzieję, że moje doświadczenie i pasja przyczynią się do dalszego rozwoju firmy na tym dynamicznym rynku – powiedział Thomas Oth. Dodał, że kluczowe są dla niego podtrzymywanie silnych relacji z naszymi partnerami biznesowymi oraz rozwój portfolio zgodnie z oczekiwaniami konsumentów, co oznacza kontynuuację działań podjętych przez Natalię Stroe. 

Nowy dyrektor generalny Coca-Cola Services na Polskę i kraje bałtyckie jest obywatelem Belgii. Posiada tytuł magistra biznesu uzyskany na Free University of Brussels. Przed pracą dla firm z systemu Coca-Cola zdobywał doświadczenie w Deloitte Consulting.

Coca-Cola to nie tylko napoje

The Coca-Cola Company jest spółką produkującą napoje, oferującą swój asortyment w ponad 200 krajach i terytoriach. Portfel spółki poza Coca-Colą obejmuje takie marki gazowanych napojów bezalkoholowych jak Sprite i Fanta.

Firma ma też w ofercie wody, napoje dla osób uprawiających sport, kawy i herbaty pod markami Dasani, Smartwater, Vitaminwater, Topo Chico, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest i Ayataka. Do tego dochodzą odżywki, soki, nabiał i napoje na bazie roślin sygnowane brandami Minute Maid, Simply, Innocent, Del Valle czy Fairlife. W firmach z systemu Coca-Cola (licząc łącznie z rozlewniami) zatrudnianych jest ponad 700 tys. osób.

08.07.2024 / 14:39
StoryEditor
Zmiana u sterów Związku Polskie Mięso. Jakie cele stawia sobie nowy szef organizacji?
Jacek Strzelecki, nowy prezes Związku Polskie Mięso (fot. mat. pras.)
Jacek Strzelecki został wybrany na nowego prezesa Związku Polskie Mięso. Zastąpił na stanowisku Witolda Choińskiego, który pod koniec kwietnia złożył rezygnację.

Jacek Strzelecki od 15 maja pełnił obowiązki dyrektora zarządzającego związku a 27 czerwca walne zebranie członków Związku Polskie Mięso wybrało go na prezesa zarządu. Strzeleck...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2024 / 08:00
StoryEditor
Lidl Polska rozwija ofertę prasy drukowanej. To propozycja m.in. dla osób starszych, z ograniczonym dostępem do sieci
Lidl Polska sprzedaje prasę we wszystkich swoich placówkach. Detalista podkreśla, że zgodnie z szerszą strategią sieci oferta jest zunifikowana w skali kraju. Propozycja adresowana jest m.in. do osób starszych, które często mają ograniczony dostęp do mediów intenetowych.

Lidl Polska deklaruje, że wspiera czytelnictwo prasy drukowanej i z tego względu sprzedaje prasę we wszystkich swoich placówkach. Klienci mogą liczyć na jednolity asortyment pra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:48