14.06.2024 / 18:32
StoryEditor

Aleksandra Borycka przechodzi z Amazona do Castoramy. Sieć DIY wzmacnia kompetencje w obszarze cyfrowym i konsumenckim

Aleksandra Borycka (fot. mat. prasowe)
Dotychczasowa szefowa marketplace’u Amazona będzie rozwijać obszar cyfrowy w sieci marketów budowlanych.

Borycka objęła stanowisko consumer and digital director. 

Wcześniej przez ponad dwa i pół roku pracowała w Amazonie na stanowisku head of marketplace. Zanim trafiła do amerykańskiego giganta, przez siedem lat pracowała w Kompanii Piwowarskiej, gdzie ostatecznie zajmowała stanowisko dyrektora rozwoju nowych kategorii.

Jeszcze wcześniej pracowała w Drogeriach Natura oraz Ruchu, a także w firmie doradczej Roland Berger.

Aleksandra Borycka jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej oraz Ecole superieure de Commerce w Lille we Francji.

Castorama to sieć marketów budowlanych. Należy do Grupy Kingfisher. Pod koniec zeszłego roku otworzyła swój setny sklep w Polsce.

21.06.2024 / 15:34
StoryEditor
Małgorzata Piekarska, Auchan: Proces zakupowy zaczyna się dużo wcześniej niż wizyta w sklepie
Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska na Retail Trends 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dla polskich konsumentów cena produktu jest szczególnie ważna przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Musimy odpowiadać na te oczekiwania. Nie jest jednak tak, że tylko cena się liczy – mówiła Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska podczas debaty "Pogoń za konsumentem. Dokąd idą i czego szukają wszystkie formaty handlowe?" na Retail Trends 2024.

Małgorzata Piekarska zwróciła uwagę choć Polacy przykładają dużą wagę do cen produktów, to na zakupach oczekują także inspiracji i pomocy przy wyborze właściwej dla nich oferty....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 11:16
StoryEditor
Branża vapingowa pisze list do premiera Tuska. Oskarżenia pod adresem koncernów tytoniowych i liczne postulaty
vaping, e-papierosy, elektroniczne papierosy
Związek Pracodawców Branży Vapingowej (ZPBV), wystosował pismo do premiera Donalda Tuska w reakcji na zapowiedzi Ministerstwa Zdrowia o planowaniu zakazu sprzedaży jednorazowych e-papierosów. Padają oskarżenia o naciski ze strony lobbystów koncernów tytoniowych i liczne postulaty zmierzające do zmiany planów całkowitego zakazu sprzedaży elektronicznych jednorazówek.

Związek Pracodawców Branży Vapingowej (ZPBV) wyraża głębokie zaniepokojenie dotyczące prezentowanych planów oraz brakiem dialogu ze strony przedstawicieli rządu z reprezen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2024 07:46