01.03.2017 / 15:35
StoryEditor

Agnieszka Sora nowym prezesem OFBOR

Agnieszka Sora, prezes Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR)
Walne Zgromadzenie Przedstawicieli Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało Agnieszkę Sorę prezesem zarządu organizacji. Nowo wybrana prezes zastąpiła na tym stanowisku Elżbietę Gorajewską, która przewodziła pracom OFBOR przez minione cztery lata.

Agnieszka Sora od ponad 20 lat zarządza instytutem GfK Polonia, od 2014 roku pełni rolę Sub Regional Managera Eastern Europe w Grupie GfK, jest także członkiem ESOMAR Disci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.02.2025 / 08:58
StoryEditor
Polacy zmieniają swoje kulinarne preferencje. Restauracje z jaką kuchnią są najchętniej wybierane przez klientów?
Polacy zmieniają swoje kulinarne preferencje. Restauracje z jaką kuchnią są najchętniej wybierane przez klientów? (fot. Shutterstock)

Z przeprowadzonej przez Proxi.cloud analizy zachowań 1,4 mln konsumentów w prawie 1,9 tys. restauracji typu fast food w Polsce wynika, że rok 2024 nie był łaskawy dla pizzerii. Ruch w tych lokalach zmniejszył się o 3,6 proc. rok do roku. W tym samym czasie lokale serwujące kanapki i dania z kurczaka odnotowały wzrost ruchu o 4,2 proc.

Mateusz Chołuj, współautor raportu z firmy Proxi.cloud, wyjaśnia, że zmiana ta może wynikać z większej różnorodności dań i cen w lokalach oferujących kanapki oraz dania z kurcza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 16:07
StoryEditor
Lidl wprowadza pistacjową czekoladę z Dubaju do sprzedaży w polskich sklepach! Cena za tabliczkę przyprawia o zawrót głowy
Dubajska czekolada pistacjowa (fot. Shutterstock)

Pistacjowa czekolada Dubai, która zdobyła popularność na całym świecie, właśnie zadebiutowała w Polsce na półkach sklepów sieci Lidl. Ile zapłacimy za kultową tabliczkę czekolady?

Dubajska czekolada pistacjowa stała się prawdziwym przebojem nie tylko w kuchniach, ale także w mediach społecznościowych. Lidl umożliwia polskim konsumentom poznanie jednego z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. luty 2025 03:43