04.02.2021 / 07:16
StoryEditor

Adam Manikowski dyrektorem zarządzającym Żabka Polska

Adam Manikowski dyrektor zarządzający Żabka Polska (Żabka Polska)
Adam Manikowski objął z początkiem stycznia 2021 r. funkcję dyrektora zarządzającego w spółce Żabka Polska, pod której marką działa niemal 7000 sklepów convenience. Od niemal trzech lat Manikowski pełnił stanowisko dyrektora operacyjnego i członka zarządu spółki.

Adam Manikowski będzie teraz odpowiedzialny za całą jednostkę biznesową Żabka Polska, w tym za bilans ewentualnych zysków i strat największej sieci convenience w Polsce....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 22:32
StoryEditor
SZYKUJE SIĘ GIGAFUZJA W SŁODYCZACH! Mondelez może przejąć Hershey i dodać więcej czekolady do ciasteczek Oreo
Słodycze i przekąski od koncernu Mondelez, fot. Mondelez

Koncern Mondelez International, specjalizujący się w produkcji przekąsek i słodyczy bada możliwości przejęcia kultowego amerykańskiego producenta czekolady firmy Hershey Co. Taka transakcja oznacza trzęsienie ziemi na globalnym rynku słodyczy. Dlaczego firmy ją rozważają?

Warto przypomnieć, że w 2016 r. producent ciasteczek Oreo i czekolady Cadbury podjął próbę przejęcia firm Hershey. Jednak Mondelez zdecydował się wycofać z transakcji po tym jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.11.2024 / 18:03
StoryEditor
Właściciel Biedronki mógłby "zjeść Grupę Carrefour na śniadanie" i wygenerować tym liczne synergie. Analitycy wykonali ciekawe ćwiczenie
Czy może dojść do sensacyjnej fuzji Biedronki z Carrefourem? (collage)

Zdaniem analityków Grupa Jeronoimo Martins mogłaby skutecznie przejąć Grupę Carrefour, a sama transakcja mogłaby wygenerować pokaźne zyski i liczne synergie. Eksperci wskazują, że połączenie obu biznesów niesie pewne zagrożenia, ale korzyści z ewentualnej fuzji są jeszcze większe.

Na początku ubiegłego tygodnia pojawiły się informacje, że Carrefour bada nowe opcje, aby zwiększyć swoją wycenę, w tym sprzedaży całości aktywów funduszowi private equity lub f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 15:16