25.01.2024 / 13:44
StoryEditor

Żabka przygotowuje się na system kaucyjny. Sieć wkrótce zamówi Ekomaty. Jakie, ile i kiedy mogą się pojawić w sklepach?

Żabka będzie instalować urządzenia RVM, czyli Ekomaty do obioru butelek i puszek (fot. Shutterstock)
Firma Żabka Polska ogłosiła przetarg na dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń kaucyjnych, określanych przez detalistę jako Ekomaty. Ze specyfikacji wynika, że w pierwszym etapie firma chce zakupić nawet ponad 900 urządzeń do zwrotu butelek plastikowych i puszek aluminiowych, w trzech różnych formatach.

Żabka Polska wystosowała do producentów urządzeń do odbioru butelek plastikowych zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu otwartym na zakup urządzeń kaucyjnych. Jak wynika ze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 15:19
StoryEditor
Ruszył pierwszy Inmedio So Coffee Park. Takiego konceptu jeszcze nie było
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)

Inmedio So Coffee Park to najnowszy koncept Lagardere Travel Retail, będący hybrydą handlowo-kawiarnianą. Zobacz, jak się prezentuje pierwszy punkt pod tym szyldem, uruchomiony w centrum handlowym Pasaż Łódzki.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 12:59
StoryEditor
Wydatki Polaków na produkty spożywcze nadal rosną. Czy konsumpcja także idzie w górę? [DANE NIQ]
Z danych NIQ wyniak, że wartość sprzedaż tzw. świeżej żywności wzrosła w trzecim kwartale roku o ponad 10 proc. (fot. Shutterstock)

Wartości sprzedaży dóbr FMCG w trzecim kwartale 2024 r. wzrosła o 4,3 proc. – wynika z najnowszych danych NIQ. Łącznie z produktami zaliczonymi do kategorii Tech & Durables, Polacy wydali na nie blisko 99 mld zł. Jak w tym czasie kształtowała się konsprzedaż wolumenowa?

W miesiącach od lipca do września br. Polacy wydali na produkty FMCG, czyli artykuły spożywcze, kosmetyczno-chemiczne oraz wyroby tytoniowe ponad 75 mld zł. To o 4,3 proc. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 05:42