04.03.2024 / 16:03
StoryEditor

Poziom recyklingu puszek aluminiowych sięga 79 proc. Branża debatuje, jak skutecznie uszczelnić system zbiórki "materiału permanentnego"

Aluminium można przetwarzać praktycznie bez końca (fot. Art Konovalov/Shutterstock)
Producenci opakowań aluminiowych dyskutowali nad efektywnością recyklingu aluminium w Polsce podczas webinaru "Przyszłość recyklingu opakowań aluminiowych" zorganizowanego przez Fundację na rzecz Odzysku Opakowań Aluminiowych RECAL, z udziałem Anity Sowińskiej, wiceministry z Ministerstwa Klimatu i Środowiska, które objęło wydarzenie honorowym patronatem.

– Według ostatnich danych Fundacji RECAL poziom recyklingu puszki aluminiowej w 2021 r. wynosił 79 proc. Szacujemy, że objęcie puszek kaucją spowoduje wzrost poziomu ich zbió...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 16:43
StoryEditor
Kram Investment wchodzi na rynek i zapowiada rozpoczęcie budowy trzech parków handlowych w 2025 roku
Andrzej Krauze, dyrektor ds. rozwoju biznesu Kram Investment (fot. Kram Investment)

Kram Investment planuje dynamiczną ekspansję na rynku nieruchomości komercyjnych i ogłasza budowę trzech parków handlowych. Pierwszym będzie park handlowy w miejscowości Bratian położonej w pobliżu Nowego Miasta Lubawskiego (województwo warmińsko-mazurskie), którego budowa rozpocznie się w już w pierwszej połowie 2025 roku.

Budowa kolejnych dwóch inwestycji ruszy w II połowie roku i będą zlokalizowane w województwie warmińsko-mazurskim i mazowieckim. Planowane inwestycje to parki handlowe typu conv...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 15:06
StoryEditor
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku: Retailerzy i marki FMCG są immanentną częścią naszej platformy [WYWIAD]
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku (fot. Tomasz Puchalski)

Jak TikTok zmienia branże handlową i spożywczą w Polsce? Czy w Polsce ruszy TikTok Shop i czy firma zaoferuje kiedyś pełny fulfillment dla e-commerce? Na te i inne pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl odpowiedział Rafał Drzewiecki, country director w TikToku.

Gdy obserwuję działania TikToka na innych rynkach, odnoszę wrażenie, że platforma rozrywkowa coraz bardziej staje się platformą do sprzedaży – zmierza w kierunku marketplace’u l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:05