30.09.2024 / 13:40
StoryEditor

Przedsiębiorcy przekonują, że trwa walka konsorcjum odpadowo-samorządowego z systemem kaucyjnym

Recyklomat w sklepie Auchan w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacja Producentów Żywności Związku Pracodawców przekonuje w mediach społecznościowych, że "konsorcjum odpadowo-samorządowe" prowadzi dyskretną wojnę z systemem kaucyjnym. Jego zdaniem samorządy domagają się rekompensat z systemu kaucyjnego, który de facto zbudowany zostanie za pieniądze wyłożone przez firmy z branży napojowej.

W opinii Andrzeja Gantnera z Polskiej Federacja Producentów Żywności Związku Pracodawców działania samorządów i niektórych firm z branży odpadowej przypominają trochę wojnę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 18:46
StoryEditor
Whiskey w Biedronce za mniej niż 2 zł! Koszmarny błąd cenowy dyskontowej sieci
Przez wiele godzin whiskey Jameson można było kupić w Biedronce śmiesznie tanio (fot. Shutterstock)

We wtorek w godzinach porannych w sklepach sieci Biedronka można było natrafić na kuriozalną ofertę: butelkę whiskey marki Jameson o pojemności 0,7 litra można było nabyć za... 1,99 zł. Był to oczywiście błąd, ale zanim dyskontowej sieci udało się go naprawić, klienci z wielu miast Polski wykorzystali okazję i nabyli produkt śmiesznie tanio. Biedronkę błąd ten może słono kosztować.

Sprawa była zgłaszana przez pracowników Biedronki do przełożonych oraz centrali sieci już od wczesnych godzin porannych 28 stycznia. Z naszych informacji wynika, że problem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 10:09
StoryEditor
Jerzy Owsiak stawia ultimatum Lidlowi i kilku innym firmom: albo WOŚP albo TV Republika. Mamy odpowiedź Lidla!
Jerzy Owsiak stwierdził, że fundacja nie zamierza współpracować z firmami, które będą reklamować się w Telewizji Republika (fot. WOŚP/Fot. Lucyna Lewandowska)

Prezes Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jerzy Owsiak poinformował w poniedziałek, że fundacja nie zamierza współpracować z firmami, które będą reklamować się w Telewizji Republika. Jednym z reklamodawców tej stacji jest sieć Lidl - poznaliśmy właśnie jego stanowisko.

Jerzy Owsiak poinformował na konferencji podsumowującej 33. Finał WOŚP, iż jakakolwiek firma chce współpracować z WOŚP i jednocześnie reklamować “w tamtej telewizji”, musi wybra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 16:18