06.02.2019 / 12:05
StoryEditor

Proekologiczny aspekt inwestycji HEINZ-GLAS

HEINZ-GLAS Działdowo - wiodący producent opakowań kosmetycznych (fot. materiał partnera)
Rosnące zanieczyszczenie środowiska wpływa na zmianę przyzwyczajeń Europejczyków, co pokazało ogólnoeuropejskie badanie zlecone przez „Friends of Glass”. Aż 78 proc. respondentów z dwunastu krajów Unii zmieniło swoje nawyki pod wpływem debat społecznych dotyczących śmieci wyrzucanych do rzek, mórz i oceanów. W Polsce połowa ankietowanych zwraca uwagę na proekologiczne podejście firm, których produktów używają.

Realizacja ogromnej inwestycji w HEINZ-GLAS Działdowo — wiodącego producenta opakowań kosmetycznych — dobiegła końca. Od miesiąca produkcje odbywają się już w dwukrotnie większy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2024 05:23