23.01.2025 / 15:46
StoryEditor

Plastikowe opakowania dominują w Europie. Czy branża spożywcza jest gotowa na zmiany?

Plastikowe opakowania dominują w Europie. Czy branża spożywcza jest gotowa na zmiany? (fot. pixabay.com)

Jak wynika z raportu "Material Change Index" przygotowanego przez DS Smith, aż 65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach sprzedawanych jest w plastikowych opakowaniach. Polska nie odbiega od średniej – 62 proc. żywności i napojów na półkach sklepowych w naszym kraju jest pakowane w tworzywa sztuczne.

Według Katarzyny Kala-Kowalskiej, prezes zarządu DS Smith, "ponad 60 proc. produktów spożywczych na półkach sklepów europejskich zapakowane jest w opakowania plastikowe". Statys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 13:55
StoryEditor
Rynek e-grocery w Polsce przyciąga coraz więcej klientów oraz producentów żywności
Market Świeżości DPD ma już ponad 70 partnerów (fot. Shutterstock)

Rynek e-grocery w Polsce nie zwalnia tempa i przyciąga coraz więcej klientów oraz producentów żywności. Rosnąca liczba partnerów, inwestycje w logistykę oraz zmieniające się nawyki zakupowe Polaków nadają ton jednej z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi e-commerce. Co stoi za sukcesem platform takich jak Market Świeżości DPD?

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze przez internet były domeną niewielkiej grupy konsumentów. Obecnie, za sprawą zmieniających się preferencji zakupowych, wygody oraz jakości o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 17:24
StoryEditor
Pull&Bear się zmienia. Sieć uruchomiła sklep w nowej formule
Pull&Bear wzmacnia swoją obecność na polskim rynku poprzez renowację i powiększenie salonu w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie (fot. mat.pras.)

Po powiększeniu powierzchni sprzedaży do prawie 700 metrów kwadratowych marka otworzyła dziś w Warszawie sklep w nowej odsłonie.

Pull&Bear wzmacnia swoją obecność na polskim rynku poprzez renowację i powiększenie salonu w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Nowy wizerunek sklepu marki to inn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. kwiecień 2025 23:28