15.10.2024 / 11:28
StoryEditor

Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Specjał o systemie kaucyjnym: Niestety grozi nam chaos! [TYLKO U NAS]

Krzysztof Tokarz (mat. prasowe)

Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Specjał, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opisywał, jak wyglądają przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego w sieciach franczyzowych, o wyzwaniach i zagrożeniach związanych z jego uruchomieniu w małych i średnich placówkach handlowych. Jedna z głównych konkluzji przedsiębiorcy brzmi: Niestety grozi nam chaos!

Czy Specjał i jego franczyzobiorcy są gotowi na system kaucyjny? Pytam trochę ironiczne w kontekście bałaganu panującego wokół tej ustawy bałaganu.

W przypadku systemu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 16:21
StoryEditor
W Biedronce szykuje się armagedon. Sieć organizuje promocje z kostką masła gratis
Sieć Biedronka oragnizuje jednodniową promocję na masło - kupując trzy kostki jedną będzie można dostać gratis (fot. Shutterstock)

12 grudnia cena 200-gramowego masła w jednym ze stołecznych sklepów sieci Biedronka wynosiła 9,49 zł. 13 grudnia będzie je można dostać za darmo. Sieć organizuje superpromocję na ten produkt. Wiemy kto i na jakich zasadach może z niej skorzystać.

W najnowszej gazetce promocyjnej, wydanej przez sieć Biedronka 12 grudnia, pojawiła się zapowiedź jednodniowej akcji rabatowej na masło.

Promocja na masło w Biedronce oczy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 11:48
StoryEditor
Produkt stworzony przy pomocy AI? Konsumenci chcą informacji na opakowaniu
AI (fot. Hitesh Choudhary)

Z badania firmy SurveyGoo wynika, że większość konsumentów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych chce, aby na etykietach produktów spożywczych pojawiała się informacja czy zostały one stworzone przy użyciu sztucznej inteligencji.

Około 83 proc. konsumentów uważa, że ​​na etykietach powinna pojawić się informacja o wykorzystaniu AI. Ponad połowa – 55 proc. – opowiedziała się „zdecydowanie” za takim rozwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2024 15:19