29.07.2024 / 16:48
StoryEditor

Kaucja. pl - czołowi producenci z branży napojowej mają zgodę UOKiK i nazwę dla spółki, która uruchomi ogólnopolski system kaucyjny

Producenci tworzą ogólnopolski system kaucyjny (fot. Shutterstock)

Po wydaniu przez UOKiK zgody na założenie wspólnego przedsiębiorcy, 12 przedstawicieli branży napojowej w Polsce wybrało nazwę spółki akcyjnej: Kaucja.pl - Krajowy System Kaucyjny. Docelowo będzie ona pełniła rolę podmiotu reprezentującego, czyli operatora systemu kaucyjnego. Obecnie trwają prace analityczne i biznesowe zmierzające do zawiązania spółki pod tą nazwą.

Koalicja przyszłych akcjonariuszy Kaucja.pl - Krajowy System Kaucyjny to przedsięwzięcie firm: Coca-Cola HBC Polska, Colian, Grupa Maspex, Nałęczów Zdrój, Nestle Polska, Oran...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 11:20
StoryEditor
Trudne czasy dla branży produktów dziecięcych. Co doprowadziło do upadłości dwóch znanych marek?
Trudne czasy dla branży produktów dziecięcych. Co doprowadziło do upadłości dwóch znanych marek? (fot. Shutterstock)

Rok 2025 rozpoczął się od niepokojących wiadomości dla branży produktów dziecięcych. Jak informuje Agnieszka Skonieczna, Retail & Pharma Business Unit Director w PMR Market Experts, ogłoszono postępowania upadłościowe polskiej marki Whisbear oraz niemieckiej firmy Sprick Cycle GmbH.

Whisbear, znany z popularnej maskotki Szumisia emitującej biały szum i wyciszającej niemowlęta, przez lata cieszył się uznaniem rodziców. Jednak, jak donosi ekspertka, już w 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 00:30
StoryEditor
Żabka uruchomi nową usługę, której niewielu się spodziewało. To „skok” w mobilność! [TYLKO U NAS]
Wojciech Krok, członek zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający Żabka Future

Sieć Żabka znana jest z mnogości oferowanych usług tak w sklepach jak i swojej innowacyjnej aplikacji. Już wkrótce operator udostępni kolejne rozwiązanie, którym zaskoczy swoich klientów, tym razem w obszarze mobilności. Duże zmiany czekają także aplikację Żappka.

Wojciech Krok, członek zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający spółki Żabka Future, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 16:49