25.11.2020 / 09:35
StoryEditor

Co drugi Polak uważa, że e-sklepy powinny stosować do wysyłki ekologiczne opakowania [BADANIE]

Jak wynika z badania Uce Research, 51proc. konsumentów uważa, że sklepy internetowe powinny wysyłać klientom towary wyłącznie w ekologicznych opakowaniach. 23 proc. nie zgadza się z tym, a 26 proc. osób nie ma zdania w tej kwestii. 

Według części ekspertów, e-sklepy powinny stosować bardziej ekologiczne rozwiązania niż dotychczas. To finalnie będzie w ich szeroko pojętym interesie. Jednak nie każdy produkt ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 13:10
StoryEditor
Zmiany za sterami firmy Aryzta. Kto został nowym dyrektorem piekarniczego giganta w Polsce i co stało się z dotychczasowym?
Waldemar Topolski i Agnieszka Bibrich-Olesińska, czyli były i obecny dyrektor zarządzający Aryzta Polska (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Bibrich-Olesińska została nową dyrektor zarządzającą polskiego oddziału firmy Aryzta. Zastąpiła na tym stanowisko Waldemara Topolskiego, który awansował w międzynarodowych strukturach grupy. Co będzie robił teraz?

Agnieszka Bibrich-Olesińska, powołana na stanowisko dyrektor zarządzającej Aryzta Polska, ma bogate doświadczenie zdobyte podczas ponad 20-letniej kariery w branży FMCG.  Praco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.01.2025 / 13:25
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Żabka, Intermarché, Lewiatan, Pepco, upadek The Body Shop, Chorten na szlaku kampanii Rafała Trzaskowskiego i najnowszy ranking ASM
Mijający tydzień przyniósł duże zmiany personalne w sieci Intermarché, a także początek oficjalnej kampanii prezydenckiej, w ramach której Rafał Trzaskowski odwiedził sklep grupy Chorten. Poznaliśmy w nim również wyniki Biedronki oraz Żabki, a także otwarciowe plany sieci Lewiatan i Pepco (fot. Shutterstock/materiały prasowe, X)

Mijający tydzień przyniósł duże zmiany personalne w sieci Intermarché, a także początek oficjalnej kampanii prezydenckiej, w ramach której Rafał Trzaskowski odwiedził sklep grupy Chorten. Poznaliśmy w nim również wyniki Biedronki oraz Żabki, a także otwarciowe plany sieci Lewiatan i Pepco. Dowiedzieliśmy się też, że drogerie The Body Shop kończą działalność w Polsce.

1. Żabka zwiększa sprzedaż. Biedronka może pozazdrościć wyników sieci convenience

Grupa Żabka pokazała wyniki za ostatni kwartał oraz całe 12 miesięcy 2024 r. Wzrost spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 13:32