19.05.2021 / 13:33
StoryEditor

Żabka zachęca potencjalnych franczyzobiorców chwytliwym hasłem

Sieć rozpoczęła nową odsłonę kampanii skierowanej do potencjalnych franczyzobiorców. Tym razem przekonuje, że jej oferta „To Żabkość” – wyróżnia ją rzadkość i wyjątkowość na polskim rynku. 

Przekaz skupia się wokół twardych danych liczbowych: 5000 zł wkładu własnego, 16 000 zł podstawowego przychodu miesięcznie, wyposażony i zatowarowny sklep na start. W kampanii b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 13:59
StoryEditor
Pepco przyznaje się do dyskontowości? Sieć oficjalnie czyni “taniość” swoim atutem
Sieć Pepco ruszyła z akcją, która ma ułatwić klientom znalezienie produktów w najniższych cenach (fot. materiały prasowe)

Sieć Pepco, która z uporem maniaka unika określania siebie mianem dyskontera – woli nazwę “value retailer” –rozpoczęłą nową akcją promocyjną. Ma ona ułatwić klientom znalezienie produktów w najniższych cenach, w tym m.in. koszulek po 8 zł za sztukę.

Lider rynku dyskontów niespożywczych w Polsce ruszył z nową akcją promocyjną. Od końca marca do końca kwietnia we wszystkich sklepach sieci Pepco, których jest obecnie ponad 100...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 09:25
StoryEditor
E.Wedel idzie tropem sieci handlowych. Będzie sprzedawać paczki-niespodzianki
Fanryka Czekolady E.Wedel daje ”drugie” życie niedoskonałym słodyczom. Rusza sprzedaż paczek-niespodzianek (fot. Aleksandra Kusz vel Sobczuk/LinkedIn)

Najpierw sklepy zaczęły sprzedawać nieidealne owoce i warzywa oraz mocno promować ich jakość, nieodbiegającą od produktów spełniających wszelkie normy. Teraz do gry włącza się Fabryka Czekolady E.Wedel, która będzie oferować zestawy słodyczy z niewielkimi defektami produkcyjnymi.

Od 12 marca br. w sklepie muzealnym na warszawskim Kamionku można kupić wyjątkowe paczki „Daj im szansę”. Zawierają one produkty z defektami produkcyjnymi prosto z wedlowskiej f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 11:51