16.03.2022 / 20:19
StoryEditor

Żabka i jej właściciele przy współpracy z warszawskim ratuszem wysłali do Kijowa pociąg z pomocą humanitarną

Na zdj. transport z darami dla mieszkańców Kijowa (fot. mat. prasowe)
W niedzielę do Kijowa dotarł specjalny pociąg towarowy z pomocą humanitarną dla ludności cywilnej. 60 ton żywności o długim terminie ważności, wody oraz niezbędnych środków higienicznych przekazała Grupa Żabka oraz jej inwestorzy, czyli CVC Capital Partners oraz Partners Group.

To kolejny transport pomocowy zorganizowany przez Żabkę, która do tej pory przekazała łącznie ponad 300 ton produktów spożywczych i środków higienicznych na przejścia graniczne,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 15:22
StoryEditor
Branża spożywcza nie zgadza się na ROP w kształcie zaproponowanym przez MKiŚ. Ceny produktów pójdą do góry?
Jak będzie wyglądał nowy system ROP? (fot. Shutterstock)

Producenci żywności sprzeciwiają się najnowszej koncepcji systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (ROP) przygotowanej przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska. Twierdzą, że nie zwiększy on poziomu selektywnej zbiórki i recyklingu, a jedynie podniesie ceny.

Przedstawiciele organizacji producentów i przetwórców sektora rolno-spożywczego podczas konferencji „TAK dla recyklingu! NIE dla podatku ROP!”, prowadzonej w Centrum Prasowym PA...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 12:55
StoryEditor
Kaufland ogłasza, że stał się jednym z kluczowych graczy na polskim rynku platform handlowych. Operator zapowiada wejście na nowe rynki
Na platformie handlowej Kauflandu w Polsce sprzedaje już 3000 przedsiębiorców

Platforma e-commerce Kaufland Marketplace mocno rozwija się w Polsce. W mniej niż rok od startu przyciągnęła już 3000 sprzedawców i miliony klientów, stając się jednym z kluczowych graczy na polskim rynku. Teraz wkracza na kolejne europejskie rynki.

Minęło zaledwie 9 miesięcy od uruchomienia w Polsce platformy Kaufland.pl. Polscy użytkownicy szczególnie chętnie sięgają po produkty z kategorii „Dom i wyposażenie” oraz „Elekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2025 03:17