29.11.2022 / 09:15
StoryEditor

Już dzisiaj webinar „Edukacja fundamentem rozwoju osób prowadzących własny biznes”. Skorzystaj z wiedzy ekspertów branżowych!

Webinar (wiadomościhandlowe.pl)
Dlaczego edukacja na każdym etapie rozwoju zawodowego i życiowego jest ważna, co nam daje doszkalanie się i poszerzanie praktycznej wiedzy? Dlaczego warto podnosić swoje kompetencje w momencie prowadzenia własnej działalności? O roli przedsiębiorcy w procesie rozwoju kompetencji całego zespołu pracowników będziemy rozmawiać z gośćmi webinaru „Edukacja fundamentem rozwoju osób prowadzących własny biznes”. 

29 listopada spotkamy się z ekspertami, aby porozmawiać o kluczowych kompetencjach biznesowych, które są niezbędne w codziennej działalności gospodarczej.

Swoim doświadczeniem i wiedzą podzielą się:

•    Monika Ferreira, founding partner, strategic advisor, I'GS In Good Strategy;
•    Eryk Głodziński, prodziekan ds. ogólnych, Wydział Zarządzania Politechnika Warszawska;
•    Michał Klincewicz, dyrektor działu rozwoju franczyzobiorców.  

Prelegenci opowiedzą m.in. dlaczego rozwój kompetencji biznesowych jest aktualny szczególnie wówczas, gdy na rynku panuje niepewność gospodarcza, jakie możliwości mają przedsiębiorcy, którzy już działają w branży handlu detalicznego oraz ci, którzy dopiero rozważają otwarcie sklepu w branży spożywczej.

Myślisz o własnym biznesie? Zapisz się już dziś!

Głównym celem spotkania jest uświadomienie tego, że podniesienie kompetencji biznesowych daje przewagę konkurencyjną na rynku.

Uczestnicy webinaru dowiedzą się też, jak spółka Żabka zarządzająca nowoczesną siecią sklepów wspiera rozwój polskiej edukacji w kierunku przedsiębiorczości dając szansę na zdobycie przedsiębiorczych kompetencji osobom, które myślą w perspektywie o własnym biznesie. 

Spółka kształci aktywnie swoich aktualnych franczyzobiorców (oferuje szkolenia na etapie wdrożenia do sieci, sześciomiesięczny onboarding po rozpoczęciu współpracy, udostępnia platformę rozwojową pozwalającą na ciągłe podnoszenie kompetencji), kształci też potencjalnych franczyzobiorców (szczególnie osoby młode wchodzące na rynek pracy).

Start 29 listopada, godz. 10:30. Skorzystaj z formularza do rejestracji

Udział w webinarze jest bezpłatny!
 

22.03.2025 / 08:06
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Biedronka, ceny, wyroby nikotynowe, Duda, Brzoska, Carrefour, Popeyes, Moja Cena, Orban
Top10 (fot. Wiadomości Handlowe)

Mijający tydzień w handlu to przede wszystkim informacja o wynikach Jeronimo Martins oraz sieci Biedronka. Pojawił się też nowy ranking cenowy ASM, a prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę nakładającą podatek na nowe wyroby tytoniowe.

Właściciel Biedronki pokazał wyniki! Zysk netto Jeronimo Martins zmalał o jedną piątą

Sprzedaż właściciela Biedronki, czyli Grupy Jeronimo Martins, wzrosła w 2024 r. o 9...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 14:33
StoryEditor
Carrefour ogłosił, że... przejmuje Biedronkę. Co to będzie?
Logo Carrefour (fot. Veja/Shutterstock)

Carrefour Polska otworzył w Warszawie sklep, w którym klientami i pracownikami są wyłącznie dzieci. Wcześniej placówka działała pod szyldem Biedronki. Nowa placówka powstała w Smart Kids Planet – Centrum Mądrej Zabawy, oferując maluchom możliwość nauki przez zabawę. W nowoczesnym sklepie znajdują się stanowiska kasowe, lada tradycyjna, mini sad oraz tłocznia soków.

Dzięki temu dzieci mogą poznawać tajniki codziennych zakupów, uczyć się, jak wybierać zdrowe produkty i dbać o środowisko. – To zabawa, która rozwija, bawi i uczy – wspierając p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 14:46