29.11.2022 / 09:15
StoryEditor

Już dzisiaj webinar „Edukacja fundamentem rozwoju osób prowadzących własny biznes”. Skorzystaj z wiedzy ekspertów branżowych!

Webinar (wiadomościhandlowe.pl)
Dlaczego edukacja na każdym etapie rozwoju zawodowego i życiowego jest ważna, co nam daje doszkalanie się i poszerzanie praktycznej wiedzy? Dlaczego warto podnosić swoje kompetencje w momencie prowadzenia własnej działalności? O roli przedsiębiorcy w procesie rozwoju kompetencji całego zespołu pracowników będziemy rozmawiać z gośćmi webinaru „Edukacja fundamentem rozwoju osób prowadzących własny biznes”. 

29 listopada spotkamy się z ekspertami, aby porozmawiać o kluczowych kompetencjach biznesowych, które są niezbędne w codziennej działalności gospodarczej.

Swoim doświadczeniem i wiedzą podzielą się:

•    Monika Ferreira, founding partner, strategic advisor, I'GS In Good Strategy;
•    Eryk Głodziński, prodziekan ds. ogólnych, Wydział Zarządzania Politechnika Warszawska;
•    Michał Klincewicz, dyrektor działu rozwoju franczyzobiorców.  

Prelegenci opowiedzą m.in. dlaczego rozwój kompetencji biznesowych jest aktualny szczególnie wówczas, gdy na rynku panuje niepewność gospodarcza, jakie możliwości mają przedsiębiorcy, którzy już działają w branży handlu detalicznego oraz ci, którzy dopiero rozważają otwarcie sklepu w branży spożywczej.

Myślisz o własnym biznesie? Zapisz się już dziś!

Głównym celem spotkania jest uświadomienie tego, że podniesienie kompetencji biznesowych daje przewagę konkurencyjną na rynku.

Uczestnicy webinaru dowiedzą się też, jak spółka Żabka zarządzająca nowoczesną siecią sklepów wspiera rozwój polskiej edukacji w kierunku przedsiębiorczości dając szansę na zdobycie przedsiębiorczych kompetencji osobom, które myślą w perspektywie o własnym biznesie. 

Spółka kształci aktywnie swoich aktualnych franczyzobiorców (oferuje szkolenia na etapie wdrożenia do sieci, sześciomiesięczny onboarding po rozpoczęciu współpracy, udostępnia platformę rozwojową pozwalającą na ciągłe podnoszenie kompetencji), kształci też potencjalnych franczyzobiorców (szczególnie osoby młode wchodzące na rynek pracy).

Start 29 listopada, godz. 10:30. Skorzystaj z formularza do rejestracji

Udział w webinarze jest bezpłatny!
 

20.01.2025 / 13:03
StoryEditor
Wybory żywieniowe Polaków: cena najważniejsza! A co ze świadomością wpływu produkcji żywności na środowisko? [BADANIE]

Polscy konsumenci w ciągu ostatnich kilku lat istotnie zmienili swoje nawyki zakupowe. Według badania Ibris dla producenta margaryn Flora Food Group skład produktów spożywczych był w 2021 r. najważniejszym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych. Obecnie dla blisko dwóch trzecich ankietowanych kluczowa jest cena, na którą trzy lata wcześniej wskazywała tylko połowa respondentów.

Producent margaryn Flora Food Group zlecił pracowni Ibris przeprowadzenie kolejne edycji badania "Polacy wobec zmiany klimatu, badanie świadomości". Wyniki ankiety wskazują, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.01.2025 / 11:35
StoryEditor
Właściciel Biedronki płaci zaległe podatki, które kwestionował w sądzie. Gdzie ich narobił i ile ich było?
Sklep sieci Biedronka w Zamościu

Spółka Jerónimo Martins, do której należą sieci Biedronka, Pingo Doce i Ara zdecydowała się zapłacić zaległy podatek, o którego zasadność toczy spór od 2012 r. Firma jednak zapowiada, że będzie dochodzić swoich racji na poziomie unijnym, a nie krajowym, w Portugalii.

Po 12 latach sporów sądowych dotyczących podatku od bezpieczeństwa żywności (TSAM), spółka Jerónimo Martins, do której należą sieci Biedronka, Pingo Doce i Ara zdecydowała się z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:28