22.06.2022 / 11:00
StoryEditor

[WEBINAR] Współpraca franczyzowej sieci sklepów z obcokrajowcami. To już jutro, zapisz się!

Od czego zacząć własny biznes w Polsce, jakie możliwości daje działanie w ramach sieci franczyzowej osobom, które postanowiły prowadzić działalność gospodarczą w naszym kraju oraz jakie są prawa i obowiązki franczyzobiorcy – na te i inne pytania odpowiedzą uczestnicy spotkania, które odbędzie 23 czerwca o godzinie 10:30 w formule online. Zapraszamy do kolejnej odsłony WH Fokus! 

Własny biznes w Polsce - współpraca franczyzowej sieci sklepów z obcokrajowcami, to kolejny webinar z cyklu WH Fokus Wydawnictwa Gospodarczego. 

W spotkaniu weźmie udział Damian Rybak, Dyrektor Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców sieci Żabka oraz franczyzobiorca z Ukrainy prowadzący sklep w Warszawie. 

Prelegenci opowiedzą o praktycznych aspektach prowadzenia własnego sklepu w ramach sieci franczyzowej, podzielą się swoim doświadczeniem i odpowiedzą na pytania, które najczęściej zadają kandydaci na franczyzobiorców.

Podczas spotkania porozmawiamy także na temat tego, czym jest franczyza w świetle prawa:

  • Co zawiera oferta franczyzowa;
  • Co oznacza działalność we franczyzie;
  • Jakie są korzyści wynikające z tego modelu biznesowego;
  • Jakie są prawa i obowiązki franczyzobiorcy i franczyzodawcy. 

 

>>>Kliknij, aby zapisać się na WEBINAR<<<

Jednym z kluczowych tematów będzie też biznes w handlu dla początkujących, czyli pierwsze kroki w biznesie:

  • Jak zostać przedsiębiorcą współpracującym z siecią Żabka;
  • Jakie są wymogi dla przedsiębiorców pochodzących spoza Polski, jeśli chodzi o rozpoczęcie biznesu w naszym kraju i współpracę z siecią Żabka;
  • Kiedy sklep zaczyna zarabiać i przynosić stały dochód;
  • Jak skompletować kadrę pracowniczą i zoptymalizować koszty zatrudnienia personelu.

 

Kolejną istotną kwestią jest też to jak liczną grupę stanowią franczyzobiorcy – obcokrajowcy w sieci, spojrzymy jak duże zainteresowanie jest ze strony potencjalnych kandydatów do współpracy, skąd pochodzą i dlaczego są zainteresowani podjęciem działalności w branży handlu detalicznego.

Goście programu odpowiadzą też na żywo na Wasze pytania.

DATA: 23 czerwca (czwartek), start 10:30 

Nie czekaj na ostatni moment, zapisz się już dziś!

18.02.2025 / 17:37
StoryEditor
Wolt uruchamia nową usługę. Będzie dostarczał i odbierał paczki
Na zdj. dostawca platformy Wolt (fot. ChameleonsEye/Shutterstock)

Firma Wolt uruchamia nową usługę dostarczania i odbioru paczek. Na początku będzie dostępna w obszarze metropolitarnym Helsinek.

Jak podkreśla sam Wolt, dzięki nowej usłudze mieszkańcy stolicy Finlandii i jej okolic mogą dostarczać małe i średnie paczki w niecałą godzinę. Usługa została zaprojektowana tak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 13:10
StoryEditor
Sieć spożywcza wchodzi na polski rynek i ma pomysł jak jeden stacjonarny sklep może dotrzeć do 70 mln polskich klientów rocznie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie (fot. Michał Kokoszkiewicz)

Rumuńska sieć piekarni Luca, znana ze swojego konceptu grab & go, rozkręca ekspansję w Polsce, otwierając nową lokalizację w kompleksie handlowym Wars Sawa Junior w Warszawie. Według informacji dotyczących natężenia ruchu pieszych, potencjalnie ta lokalizacja może pozwolić sieci dotrzeć do 70 mln klientów rocznie.

Luca jest obecna w Polsce już od kilku miesięcy, a jej pierwsze piekarnie otwarto w Warszawie, m.in. przy ul. Chmielnej, Śliskiej oraz Waryńskiego – tuż obok stacji metra Polite...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 12:59