01.06.2020 / 16:39
StoryEditor

Sieci detaliczne poszerzają ofertę suplementów diety wspierających odporność

(mat. prasowe)
W ostatnim czasie detaliści przejawiają duży wzrost zainteresowania produktami na odporność w kanale FMCG. Korzysta na tym m.in. polska firma Olimp Lab, która podjęła współpracę z takimi sieciami jak PKN Orlen, Shell, Lidl, Żabka czy Frisco.

Branża FMCG nie zwalnia i mimo pandemii urosła rok do roku o 9,5 proc. Klienci coraz częściej szukają produktów, które do tej pory były kojarzone z rynkiem aptecznym. Jednym z p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 16:25
StoryEditor
Marek Bucior, CEDC: Chcielibyśmy zatem zostać potraktowani uczciwie. Brakuje równych zasad w kwestii reklamy
Marek Bucior, przewodniczący Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS)

– Można wręcz powiedzieć, że Polacy nie traktują dziś piwa jak alkoholu ze względu na łatwość dostępu. Piwo w zasadzie pozycjonuje się jako napój orzeźwiający, jego reklamy można spotkać praktycznie na każdym kroku – mówi Marek Bucior, szef CEDC, dyrektor generalny Business Unit Spirits Grupy Maspex.

Objął pan funkcję przewodniczącego Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Jakie cele wyznaczył pan sobie na te dwa lata kadencji? I jakie wyzwania czekają po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 13:32
StoryEditor
Od stycznia zmiany u sterów Mago. Właściciel firmy przekazuje berło wieloletniemu pracownikowi
Stary i mowy zarząd Grupy Mago: (od lewej): Piotr Marczak, Janusz Ciepliński, Paweł Ziębaczewski, Robert Zdanowski)

Zmiany we władzach spółki Mago służą m.in. oddzieleniu działalności operacyjnej od opracowywania wizji i strategii rozwoju. Nie będą miały jednak charakteru rewolucji, a dobrze zaplanowanej ewolucji.

Paweł Ziębaczewski obejmie funkcję prezesa Mago od Nowego Roku. Z firmą jest związany od 18 lat, a w branży retail pracuje od ponad 20 lat. Janusz Ciepliński, który kiero...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2024 16:03