14.07.2016 / 12:33
StoryEditor

Sezonowe sklepy Żabka zostaną otwarte nad polskim morzem

(fot. materiały prasowe)
Sieć Żabka zdecydowała się na uruchomienie dwóch nadmorskich, sezonowych sklepów tuż przy wejściach na polskie plaże. Wakacyjne punkty Żabki wystartują w tym tygodniu w Międyzdrojach oraz Międzywodziu i działać będą do końca września. Od regularnych sklepów sieci będą się odróżniały dłuższymi godzinami otwarcia.

Pierwsza z wymienionych placówek ulokowana zostanie przy ul. Bohaterów Warszawy, 130 metrów od plaży i 100 metrów od molo. Pierwsi klienci zrobią w niej zakupy 15 lipca. Z kolei...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 13:13
StoryEditor
Retail Trends 2025, czyli jak rosnąć w trudnych warunkach, być odpornym i innowacyjnym. Wielkie spotkanie handlowego świata już niedługo w Warszawie

Retail Trends 2025 - najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbędzie się 1 kwietnia przyszłego roku. Choć to termin kojarzący się z żartami, dyskusje o najważniejszych zmianach w sektorze FMCG będą poważne i powinny wyznaczyć kierunek dalszego rozwoju branży.

Zarejestruj się już dziś do udziału w Retail Trends 2025. Kliknij w ten link

Kongres Retail Trends od lat konsekwentnie podąża za zmieniającym się krajobrazem handlu detal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 20:34
StoryEditor
Steffen Greubel, prezes Metro AG zadowolony z wyników Grupy. Czy sprzedaż wypracowana przez Makro w Polsce także go cieszy?
Steffen Greubel, prezes Metro AG mówi, że wzrost sprzedazy zanotowany przez Grupę trzeci rok z rzędu to zasługa wdrożonej przez nią strategii sCore (fot. materiały prasowe)

Grupa Metro AG, właściciel Makro Polska, podała wyniki za ostatni rok obrotowy, który w przypadku tego podmiotu kończy się 30 września. Wskazują one, że sprzedaż Grupy wzrosła trzeci rok z rzędu, gorzej było z zyskiem.

Sprzedaż netto Grupy Metro AG w roku obrotowym 2023/2024 wyniosła 31,029 mld euro, wzrosła więc o 1,6 proc. rok do roku (w roku obrotowym 2022/2023 wynosiła ona 30,551 mld euro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 23:19