12.04.2022 / 17:10
StoryEditor

Nowe centrum dystrybucyjne Żabki obsłuży około 3500 sklepów. Potencjał tego obiektu jest wielki

Wykorzystujemy sztuczną inteligencję do zarządzania segmentacją asortymentu, co pozwala nam dostarczać produkty z zyskiem zarówno do małego miasta liczącego 5000 mieszkańców, jak i do centrum Warszawy. Dzięki technologii nowe centrum dystrybucyjne obsłuży około 3500 sklepów, z potencjałem obsługi ponad 5000  – mówi Adam Manikowski, wiceprezes, dyrektor zarządzający Żabka Polska w rozmowie z McKinsey&Company.

Zdaniem Adama Manikowskiego, analityka zmieniła przede wszystkim sposób działania zespołu ds. ekspansji, pomagając firmie otworzyć 1100 nowych sklepów w 2021 r., co stanowi popr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.12.2024 / 10:01
StoryEditor
Sieć Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni inwestuje w nowe technologie. Otworzyła zdigitalizowany lokal w Warszawie
W jednym z warszawskich sklepów sieci Gorąco polecam. Smaki z piekarni pojawiły się po raz pierwszy w historii firmy elektroniczne menuboardy (fot. Enata Bread /LinkedIn)

Przy ulicy Bukowińskiej w Warszawie sieć Gorąco polecam. Smaki z piekarni otworzyła lokal w nowym designie. Pojawiło się tam też sporo nowości. Wiemy ponadto, z iloma sklepami sieć kończy rok.

Na początek małe porównanie: 2020 rok firma zakończyła z 30 lokalami i 6 mln zł przychodu, a 2023 rok z 90 punktami i 83 mln zł przychodu. - To był najlepszy rok w naszej histor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.12.2024 / 08:41
StoryEditor
Ryszard Petru na kasie w Biedronce. Co teraz sądzi o pracy w Wigilię i czy nadal chce zwiększyć liczbę handlowych niedziel?
Ryszard Petru w sklepie sieci Biedronka w Wigilię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Klienci jednej z warszawskich Biedronek być może zdziwią się podczas zakupów, gdy zobaczą, kto skanuje włożone przez nich do koszyka produkty. Poseł Ryszard Petru, tak jak obiecał, zatrudnił się na jeden dzień - Wigilię - w dyskoncie. Wiemy, w którym sklepie polityk obsługuje klientów.

"W tym roku do znanych ze spotu: Darka, Ani, Kasi i prawie 24 tysięcy pracowników Biedronki, którzy pracują w Wigilię dołączył poseł Ryszard Petru. W Wigilię, w jednej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. styczeń 2025 10:47