09.05.2022 / 12:16
StoryEditor

Klienci Żabki zebrali ponad 1 mln zł na pomoc dla Ukrainy. Sieć przekazuje zgromadzone środki

Żabka Polska umieściła w kilku sklepach paczkomaty InPost (wiadomoscihandlowe.pl)
Żabka zebrała od swoich klientów ponad 1 mln zł na rzecz Ukrainy. Środki te pozyskane zostały dzięki użytkownikom aplikacji Żappka, wymieniającym tzw. żappsy na cegiełki charytatywne; jak również dzięki klientom największej w Polsce sieci convenience, którzy zdecydowali się przekazać datki za pośrednictwem płatności bezgotówkowych. Zgromadzone środki zostaną teraz przekazane organizacjom prowadzącym działania pomocowe w Ukrainie.

Jak tłumaczy Żabka, część z tych środków pozwoliła także na sfinansowanie kolejnego transportu z pomocą humanitarną. Dedykowany pociąg towarowy od Grupy Żabka, CVC Capital Partn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2024 / 14:11
StoryEditor
Poznaliśmy odczyt inflacji bazowej za lipiec. Najnowsze dane od NBP o wzroście cen w Polsce
Dane o inflacji bazowej w Polsce podawane są nie przez GUS, lecz przez NBP (fot. Shutterstock)

Po wyłączeniu cen żywności i energii inflacja w Polsce wyniosła 3,8 proc. w ujęciu rocznym - podał w piątek Narodowy Bank Polski. Dla porównania, inflacja konsumencka (CPI) wyliczana przez GUS wyniosła we wspomnianym miesiącu 4,2 proc. rdr.

Według NBP inflacja w lipcu po wyłączeniu cen administrowanych (podlegających kontroli państwa) wyniosła 2,8 proc. Miesiąc wcześniej było to 2,5 proc.

Z kolei inflacja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 14:47
StoryEditor
Zaprojektuj robota dla Żabki. Sieć szuka start-upów, które pomogą zmienić jej biznes
Żabka Nano w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)

Sieć Żabka bierze udział w programie ScaleUp Booster, prowadzonym razem z Krakowskim Parkiem Technologicznym. Poszukuje nowych rozwiązań z zakresu automatyzacji, robotyzacji czy digitalizacji. To nie jedyna firma z branży FMCG, która bierze udział w przedsięwzięciu.

KPT ScaleUp to program akceleracyjny przyspieszający rozwój młodych firm z rozwiązaniami z obszaru Przemysłu 4.0. Jak czytamy na stronie projektu, firmy otrzymują eksperckie wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 16:38