21.01.2019 / 09:05
StoryEditor

Fala hejtu na Żabkę. Przyczyną współpraca właściciela sieci z uczelnią ojca Rydzyka

(fot. archiwum)
"Nie kupuję w Żabce. Nie wspieram Rydzyka", "dziś zrobiłem u was ostatnie zakupy", "straciliście miliony klientów" - dziesiątki takich, a nawet ostrzejszych wpisów zamieścili internauci w ostatnich dniach w mediach społecznościowych. Żabka, największa w Polsce sieć sklepów convenience, znalazła się na cenzurowanym po tym, jak jej właściciel, CVC Capital Partners, nawiązał współpracę z uczelnią kojarzoną z ojcem Tadeuszem Rydzykiem.

Przypomnijmy, że w miniony piątek Rydzyk i prezes CVC w Polsce, Krzysztof Krawczyk, podpisali list intencyjny w sprawie współpracy amerykańskiego funduszu z Wyższą Szkołą Kultur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 10:45
StoryEditor
Auchan otworzy innowacyjny koncept sklepu w Wilanów Park. Ceetrus i Apsys zainwestują 200 mln euro i zmienią krajobraz handlowy w Warszawie

Firmy Ceetrus i Apsys ogłosiły utworzenie spółki joint-venture, która we współpracy z firmą Nhood planuje realizować projekty deweloperskie. Pierwsza inwestycja w ramach tego partnerstwa - Wilanów Park - stanie się istotnym miejscem handlowo-rozrywkowym na południu Warszawy. W kompleksie pojawią się takie marki jak Auchan czy Decathlon.

Jak Wilanów Park zmieni rynek nieruchomości komercyjnych?

Celem porozumienia zawartego pomiędzy Ceetrus, Apsys i Nhood jest tworzenie innowacyjnych, zrównoważonych projektów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 15:34
StoryEditor
Coca-Cola idzie śladem Żabki i testuje nowe rozwiązanie technologiczne
W siedzibie operatora telekomunikacyjnego Yettel Węgry ruszył pierwszy sklep autonomiczny w tym kraju (fot. ESM)

Coca-Cola HBC Węgry i Kende Retail jako partnerzy otworzyli swój pierwszy mikrosklep bez kasjerów w siedzibie operatora telekomunikacyjnego Yettel Węgry. Plany z tym rozwiązaniem mają dosyć śmiałe.

Jak twierdzi zarząd firmy Kende Retail, dostawcy rozwiązań, jest to „pierwszy tego typu projekt na Węgrzech”. Sklep oferuje bezobsługowe i bezgotówkowe zakupy. System sztucznej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. marzec 2025 05:45