21.01.2019 / 09:05
StoryEditor

Fala hejtu na Żabkę. Przyczyną współpraca właściciela sieci z uczelnią ojca Rydzyka

(fot. archiwum)
"Nie kupuję w Żabce. Nie wspieram Rydzyka", "dziś zrobiłem u was ostatnie zakupy", "straciliście miliony klientów" - dziesiątki takich, a nawet ostrzejszych wpisów zamieścili internauci w ostatnich dniach w mediach społecznościowych. Żabka, największa w Polsce sieć sklepów convenience, znalazła się na cenzurowanym po tym, jak jej właściciel, CVC Capital Partners, nawiązał współpracę z uczelnią kojarzoną z ojcem Tadeuszem Rydzykiem.

Przypomnijmy, że w miniony piątek Rydzyk i prezes CVC w Polsce, Krzysztof Krawczyk, podpisali list intencyjny w sprawie współpracy amerykańskiego funduszu z Wyższą Szkołą Kultur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.10.2024 / 13:11
StoryEditor
Branża handlowa w coraz gorszych nastrojach. Dla firm handlowych kluczowa będzie redukcja kosztów działania
W branży handlowej pesymizm przeważa nad optymizmem (fot. AI/Shutterstock)

Miesięczny Indeks Koniunktury (MIK) dla handlu, sporządzany przez Polski Instytut Ekonomiczny, spadł we wrześniu o 7,1 pkt. W relacji do sierpnia, do poziomu 94,7 pkt. Odczyt poniżej poziomu neutralnego (100 pkt.) oznaczają, że w sektorze handlu przeważają nastroje negatywne nad pozytywnymi. Informacje te potwierdzają odczyty GUS dotyczące sprzedaży detalicznej, która spadła r/r we wrześniu o -3,0 proc. – wyraźnie poniżej oczekiwań (+2,3 proc.).

Według analityków Polskiego Instytutu Ekonomicznego, w handlu obserwujemy gorsze wyniki związane z popytem i podażą oferowanych dóbr. Aż 43 proc. firm handlowych badanych w ra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2024 / 12:14
StoryEditor
Biedronka.sk – wystartowała oficjalna słowacka strona internetowa największego dyskontera w Polsce
Portal Biedronka.sk (fot. Biedronka)

Sieć Biedronka przygotowuje się do otwarcia pierwszego sklepu na Słowacji. Właśnie wystartowała strona internetowa sieci, dedykowana tamtejszemu rynkowi.

„Naprawdę niskie ceny żywności” to jedno z haseł, które widnieje na stronie po jej wejściu. Poniżej możemy dowiedzieć się, że więcej informacji na stornie pojawi się wkrótce....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2024 08:35