21.02.2017 / 16:14
StoryEditor

CVC Capital Partners kupuje Żabkę od Mid Europa Partners!

Żabka znalazła nowego właściciela. Zostanie nim fundusz CVC (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Fundusz private equity CVC Capital Partners, właściciel m.in. PKP Energetyka, porozumiał się odnośnie przejęcia spółki Żabka Polska (właściciela sieci sklepów Żabka i Freshmarket) od Mid Europa Partners. Wartość transakcji nie została podana do publicznej wiadomości.

– Jestem zadowolony, że mogę ogłosić drugą inwestycję CVC w Polsce, co świadczy o naszym długoterminowym zaangażowaniu w tym kraju i całym regionie Europy Środkowej. Mamy silny ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 12:48
StoryEditor
Dino rośnie szybko jak diabli! Biedronka, Lidl i Netto zostają w tyle za siecią supermarketów z Krotoszyna
Na zdj. sklep sieci Dino (fot. Anna_plucinska/Shutterstock)

Sieć supermarketów Dino na koniec marca 2025 r. miała 308 więcej sklepów niż rok wcześniej. Wiemy, ile placówek polski detalista otworzył od początku roku do końca minionego kwartału.

Dino Polska od stycznia do końca marca br. uruchomiło 58 nowych sklepów. Na koniec marca sieć liczyła 2746 sklepów wobec 2438 rok wcześniej.

Powierzchnia sali sprzedaży ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 15:31
StoryEditor
Paweł Ziębaczewski o automatycznych sklepach: chcemy pokazać, że można skalować biznes w troszkę innym formacie [Retail Trends 2025]
Paweł Ziębaczewski, prezes zarządu Grupy Mago S.A.

- Jesteśmy już gotowi na to, by proponować nowe modele biznesowe, jeśli chodzi o w pełni zautomatyzowane sklepy i witryny - zapewniał podczas kongresu Retail Trends 2025 Paweł Ziębaczewski, prezes Mago S.A. Przedstawiciel firmy dodał, że cały czas trwają testy nowych rozwiązań, które mają przyczynić się do udoskonalenia tego formatu.

Kongres Retail Trends 2025 obfitował w wiele arcyciekawych wydarzeń. Jednym z nich była debata pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. kwiecień 2025 10:40