11.10.2021 / 18:48
StoryEditor

Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska: Spodziewamy się odbudowy udziału sprzedaży kategorii impulsowych w sklepach convenience

– Pandemia dała przewagę konkurencyjną sklepom convenience. Dokonaliśmy istotnej zmiany asortymentowej, wprowadziliśmy o 50 proc. więcej nowości niż rok wcześniej. Stale pracujemy nad rozwojem konceptu gastronomicznego – mówi  Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Pandemia zmodyfikowała zachowania i misje zakupowe polskich klientów? Sklepy convenience były jednym z beneficjentów tych zmian.

Klient w czasach pandemii – a to jest rzecz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 12:36
StoryEditor
Myprice w Polsce. Rosyjska sieć hard dyskontów otworzyła pierwsze sklepy w naszym kraju! Dawne Mere chce przyciągnąć klientów z... Ukrainy [TYLKO U NAS/GALERIA]
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Figurujący na ukraińskiej liście sankcyjnej rosyjski biznesmen otworzył wraz z bratem pierwsze sklepy spożywcze Myprice w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Dawniej ta sama firma prowadziła na naszym rynku hard dyskonty Mere, jednak po rosyjskiej pełnoskalowej agresji na Ukrainę w 2022 r. zmuszona została do ich zamknięcia, m.in. w związku z bojkotem ze strony klientów i właścicieli lokali handlowych. Zmienił się szyld, rosyjski rodowód został odrobinę lepiej zamaskowany... ale poza tym jest po staremu. Czy Polacy i Ukraińcy dadzą się nabrać?

Operatorem sieci sklepów Myprice na polskim rynku jest spółka Torgservis PL - ta sama, która stała za dyskontami Mere. Wspólnikami w tej spółce są bracia Andriej i Sier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 11:45
StoryEditor
InPost składa jasną deklarację. Prezenty dotrą przed świętami
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Okres kilku tygodni przed Bożym Narodzeniem to najgorętszy czas w roku w przypadku firm kurierskich i logistycznych, a kurierzy pracują nawet w weekendy. Mimo tego niektórzy gracze deklarują, że wszystkie paczki dotrą na czas i to nawet wtedy, gdy zostaną wysłane 22 lub 23 grudnia. Taką obietnicę złożył InPost.

Wszystkie przesyłki nadane przez Paczkomaty 22 grudnia mają zjawić się u odbiorców przed Wigilią, jeśli nadawca dostarczy je do sieci InPost do godziny 13.00, a w niektórych str...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:38