16.09.2024 / 09:36
StoryEditor

80 sklepów sieci Żabka zamkniętych z powodu powodzi. Będzie pomoc dla franczyzobiorców i mieszkańców

Wsparcie Żabki dotarło do Kłodzka (fot. Żabka Polska)

Około 80 placówek handlowych sieci Żabka zostało zamkniętych, głównie w okolicy Kłodzka. Sieć zapowiada, że wesprze swoich franczyzobiorców, którzy ucierpieli z powodu wielkiej wody. Jednocześnie Żabka organizuje pomoc dla mieszkańców zalanych terenów.

"Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi franczyzobiorcami i mamy potwierdzenie, że przebywają w bezpiecznych miejscach. W związku z alarmami powodziowymi już kilka dni temu zapewniliśmy pomoc i wskazane przez służby placówki były wyposażane w worki z piaskiem czy pompy. Prewencyjnie w sklepach zabezpieczono wszelkie sprzęty IT" - czytamy w oświadczeniu Żabki.

Sieć tłumaczy, że doszło do zamknięcia ok. 80 sklepów głównie z powodu zalania, braku prądu czy w związku z zarządzeniem przez służby ewakuacji.

"Franczyzobiorcom zapewniliśmy wodę, prowiant oraz wsparcie transportowe. Poszkodowani franczyzobiorcy będą mieć zapewnioną pomoc w tej tragicznej sytuacji, obecnie zbieramy informacje o ich potrzebach. Dodatkowo wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem  organizujemy pomoc dla ludności cywilnej zalanych miejscowości, dziś w nocy z jednego z naszych centrów logistycznych wyjedzie pomocowy tir z wodą i produktami o długim terminie ważności".

Już w poniedziałek rano Żabka poinformowała, że w nocy w eskorcie policji z PCK udało się dostarczyć wodę i suche produkty do Kłodzka. "Nie było już tam prawie dojazdu, ludzie są w strasznej sytuacji..." - przekazała nam Katarzyna Przewęzikowska, menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR w Żabce.

CZYTAJ TAKŻE: Wielka woda w południowej Polsce. Zalane sklepy, przedsiębiorcy organizują pomoc dla powodzian

20.01.2025 / 16:50
StoryEditor
Znacząco spadła liczba przestępstw kradzieży sklepowych. Jednak policyjne statystyki mogą być mylące
Znacząco spadła liczba przestępstw kradzieży sklepowych (Shutterstock)

Rok 2024 przyniósł zmianę w statystykach związanych z kradzieżami w sklepach. Z danych policyjnych wynika, że liczba tych zdarzeń w ubiegłym roku spadła do 30 130 w porównaniu do 40 115 w roku 2023. Powodów spadku może być kilka – z jednej strony coraz bardziej zaawansowane systemy ochrony i lepsza wykrywalność, z drugiej zaś wyższa kwota, od której zdarzenie określane jest jako przestępstwo. Choć statystyki pokazują jasny trend nie oznacza to, że problem został rozwiązany. Najczęściej kradzionymi produktami były alkohol i artykuły spożywcze.

Do zdarzeń najczęściej dochodziło w sklepach wielkopowierzchniowych, na terenie których policja w 2024 odnotowała kradzież bądź próbę kradzieży łącznie 157 476 przedmiotów oraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 12:15
StoryEditor
MediaMarkt Polska inwestuje we wszystkie kanały dystrybucji, aby dotrzeć do większej liczby osób. Hitem są usługa dostawy w 90 minut i aplikacja
Daniel Mikołajczyk, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży MediaMarkt Polska (fot. MediaMarkt Polska)

MediaMarkt Polska zmierzył się w 2024 roku, podobnie jak cała branża, z wieloma wyzwaniami. Inflacja i rosnące koszty życia sprawiły, że konsumenci stali się bardziej świadomi cen i oszczędni. Konkurencja na rynku nasiliła się, a sklepy internetowe i platformy e-commerce oferowały coraz więcej okazji i promocji. Jak więc sobie radził?

Mimo wielu przeciwności MediaMarkt Polska pracował nad ulepszaniem oferty i dostosowywaniem się do zmieniających się potrzeb klientów. Firma inwestuje we wszystkie kanały dystry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 06:11