17.03.2025 / 10:39
StoryEditor

Biedronka i Lidl oglądają i porównują sobie nabiał. Wojna cenowa w nowej odsłonie

Nowa odsłona wojny cenowej (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl/Jeronimo Martins Polska)

Wojna cenowa między dwiema największymi sieciami handlowymi w Polsce – Biedronka i Lidl – weszła w nową fazę. Tym razem sklepy porównują ceny nabiału i jak zwykle, obydwie twierdzą, że są najtańsze. Czy jednak klientów obchodzi mierzenie paragonów między dyskonterami?

Historia widziała już wiele przedziwnych konfliktów: wojny dorszowe, wojny przeciwko morzu, które prowadził zarówno król Persji Kserkses I, jak i rzymski cesarz Kaligula, a tera...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 12:00
StoryEditor
Lidl będzie miał w Polsce co najmniej 1500 sklepów! Prezes Włodzimierz Wlaźlak zapowiada rekordowe inwestycje
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Tylko w tym roku Lidl Polska przeznaczy na inwestycje ok. 2 mld zł, zadeklarował prezes tej sieci Włodzimierz Wlaźlak podczas kongresu Retail Trends 2025. Zdradził także, ile dyskontów Lidla może działać docelowo na naszym rynku.

Prezes Włodzimierz Wlaźlak podczas debaty otwierającej kongres Retail Trends 2025 zapytany został o wcześniejszą deklarację rozbudowy sieci Lidl do 1500 sklepów na polskim ryn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 16:23
StoryEditor
Polska żywność hitem Lidla w innych krajach! Oto lista TOP 5 kierunków eksportu wewnątrz sieci
Polska żywność hitem Lidla w innych krajach (fot. mat. prasowe/Lidl Polska)

Lidl Polska chwali się, że w sklepach sieci poza naszym krajem sprzedano polskie produkty o wartości 6,8 mld zł. Największymi hitami są polski nabiał, mięso oraz owoce i warzywa. Kto najchętniej kupuje polską żywność w zagranicznych sklepach Lidla?

Ogromny eksport polskich produktów przez Lidla. Ale dotyczy to tylko marek własnych

Z informacji przedstawionej przez Lidl Polska wynika, że w okresie od 1.03.2024 do 28...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. kwiecień 2025 12:26