22.11.2024 / 16:23
StoryEditor

Właściciele 7-Eleven nie chcą sprzedać firmy? Coraz wyższe oferty na razie bez skutku

7-Eleven jest obecne w 19 krajach, ma zamiar wejść na ponad 10 nowych rynków (fot. Sorbis/Shutterstock)

Kandadyjska sieć sklepów spożywczych Alimentation Couche-Tard zaprzecza doniesieniem o planach wrogiego przejęcia japońskiego holdingu Seven & I - właściciela sieci sklepów 7-Eleven. Japończycy nie są skłonni do sprzedaży, mają inne plany.

W wywiadzie dla japońskich mediów  Alain Bouchard, prezes i współzałożyciel kanadyjskiej sieci, wyjaśnił, że “wroga oferta nie była brana pod uwagę”. Może to wskazywać na chęć p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 20:07
StoryEditor
Unilever sprzedaje dwie marki spożywcze. Ich nowy właściciel zobowiązał się, że niektóre wyroby będzie produkował w Polsce
Unilever sprzedaje dwie kolejne marki spożywcze - Unox oraz Zwan. Firma dostała wiążącą ofertę na ich zakup (fot. Shutterstock)

Koncern Unilever pozbywa się dwóch kolejnych kultowych marek ze swojego portfolio. Na sprzedaż idą brandy doskonale znane w Holandii i Belgii. Oba trafią w ręce jednego nabywcy - Grupy Zwaneneberg Food, która zobowiązała się, że część jej produkcji będzie powstawać w fabryce koncernu Unilever działającej w Poznaniu.

18 grudnia Unilever ogłosił, że otrzymał wiążącą ofertę od holenderskiej Zwanenberg Food Group na przejęcie przez nią marek Unox i Zwan. Każda z nich jest w portfolio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 12:08
StoryEditor
Co kupują użytkownicy Żabki Jush tuż przed świętami? Lideruje jeden produkt
Kurier Żabka Jush (fot. Materiały Prasowe)

Żabka Jush, tuż przed świętami Bożego Narodzenia, sprawdziła co króluje w koszykach klientów. Aplikacja wprowadziła też specjalny, świąteczny asortyment.

Niezmiennie od lat hitem bożonarodzeniowych koszyków jest majonez. Jego sprzedaż rośnie o 30 proc. już na samym początku grudnia. Bez niespodzianek, wśród marek prym wiodą Winia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2024 00:20