24.03.2020 / 13:22
StoryEditor

W sklepach sieci Stokrotka pojawiły się ekrany ochronne

Stokrotka (fot. materiały prasowe, Stokrotka)
W sklepach Stokrotki pojawiły się na stanowiskach kasowych ekrany ochronne, oddzielające pracowników od klientów. 

Ponadto w Stokrotce zostały zamontowane kolorowe taśmy na podłogach wskazujące klientom bezpieczną odległość pomiędzy klientami oraz  pracownikami. 

- Robimy wszystko,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 08:15
StoryEditor
Kawa first. Paweł Sitarski, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa zapowiada dalszy rozwój biznesu retailowego w Polsce i mówi, że przestrzeń kawiarniana to dla sieci priorytet
Paweł Sitarski, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa zapowiada dalszy rozwój sieci w Polsce (fot. materiały prasowe)

Liczba lokali Tchibo działających w Polsce niedawno przekroczyła 50. Paweł Sitarski, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa mówi, że nasz rynek ma dla firmy ogromny potencjał wzrostu. Zapowiada dalszą ekspansję sieci, fokus na przestrzeń kawiarnianą, a także delikatny zwrot w strategii dotyczącej lokalizacji placówek.

Na retailowy biznes Tchibo w Polsce składa się obecnie 51 placówek – 43 z nich to sklepy regularne, a 8 to outlety. – Miniony rok był dla nas czasem intensywnej ekspansji i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 17:26
StoryEditor
Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał na Retail Trends 2025: SPAR może mieć w Polsce nawet tysiąc sklepów
Remigiusz Czernecki (po lewej), wiceprezes GK Specjał

Menedżer mówił podczas kongresu Retail Trends o planach Specjału wobec przejętej niedawno sieci SPAR. W planach jest dokończenie restrukturyzacji i dynamiczny rozwój.

Czernecki zwracał uwagę, że SPAR nie miał do tej pory szczęścia do operatorów w Polsce.

Najpierw hurtownik był nim hurtownik, który nie miał doświadczenia w detalu, a pó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 05:22