05.07.2016 / 12:43
StoryEditor

Stokrotka z potężnym wzrostem sprzedaży w czerwcu

Sklep sieci Stokrotka (materiały prasowe)
Sieć sklepów Stokrotka osiągnęła w czerwcu 2016 r. wstępne wyniki sprzedaży na poziomie 193 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w czerwcu 2015 roku o ok. 27,6 proc.

Przychody Stokrotki ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 23,2 proc.

Przyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.12.2024 / 13:44
StoryEditor
Ile zamierzamy wydać na potrawy, które znajdą się na świątecznych stołach? Cena wciąż ważna, ale... [BADANIE]

W tym roku na przedświątecznych zakupach spożywczych najwięcej osób będzie kierowało się ceną – 78,5 proc. Jednak rdr. spadło jej znaczenie o 4,1 p.p. W dalszej kolejności będzie liczyć się promocja – 70,1 proc., jakość – 53,3 proc., własne doświadczenie – 34,9 proc., a także dostępność – 24,7 proc. (27,6 proc.). Polacy najczęściej zamierzają wydać na produkty dla jednej osoby przy stole 101-200 zł – 25,8 proc. Przedział 201-300 zł wskazuje 18,8 proc. rodaków. Z kolei 12,9 proc. konsumentów nie umie się określić. Sumę powyżej 500 zł podaje 11,8 proc. badanych, a kwotę do 100 zł deklaruje 11,1 proc. I tutaj widać spadek udziału tego pierwszego wydatku o 2,1 p.p. rok do roku.

Badanie Grupy BLIX i UCE Research pokazuje, co zadecyduje o zakupie art. spożywczych na święta. Najwięcej wskazań ma cena – 78,5 proc. (w ubiegłym roku – 82,6 proc.).

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 10:50
StoryEditor
Biedronka przeznaczyła prawie 450 mln zł na noworoczne podwyżki dla pracowników. Ile będą teraz zarabiać?
Jarosław Sobczyk, członnek zarządu i dyrektor personalny Jerónimo Martins Polska

Prawie 67 tys. pracowników sieci Biedronka w sklepach i centrach dystrybucyjnych otrzyma od 1 stycznia 2025 roku wyższe wynagrodzenie. Średnio wzrost płacy w sklepach na najbardziej popularnym stanowisku sprzedawca-kasjer wyniesie 10,5 proc.

Okres przedświąteczny to tradycyjnie czas dobrych wiadomości dla pracowników, w tym tych zatrudnionych w sieci Biedronka. 20 grudnia sieć przekazała kolejną dobrą dla swoich pra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2024 04:08