28.06.2021 / 14:23
StoryEditor

Stokrotka w 2020 roku na plusie, ale sytuację spółki poprawiło dofinansowanie z Tarczy Antykryzysowej

Przychody Stokrotki w 2020 roku były o ponad 14 proc. lepsze niż rok wcześniej. Spółka wypracowała również zysk netto w wysokości 54 mln zł wobec straty wynoszącej ponad 12 mln zł w 2019 roku. W ocenie zarządu Stokrotki, pandemia COVID-19 wpłynęła na jej wyniki finansowe, a najistotniejszym zdarzeniem było otrzymane dofinasowania z Tarczy Antykryzysowej, które istotnie poprawiło wynik netto i sytuację finansową.

Na koniec 2020 roku do sieci Stokrotka należało 638 sklepów własnych i 85 sklepów franczyzowych. W ubiegłym roku spółka otworzyła 80 nowych sklepów własnych i 16 franczyzowych, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 12:25
StoryEditor
Personalizacja doświadczeń i analiza danych oparta na AI – trendy w budowaniu lojalności konsumentów w 2025 r.

Według danych z raportu Sparta Loyalty Report 2025, 74 proc. ankietowanych marketerów i sprzedawców uważa, że programy lojalnościowe budują pozytywny wizerunek marki. Konsumentów przyciągają przede wszystkim dobre oferty i promocje, jednak kluczem jest zapewnienie konsumentowi wyjątkowego doświadczenia zakupowego, które bierze pod uwagę jego indywidualne potrzeby. Nie sprawdzi się natomiast grywalizacja.

Raport powstał na podstawie wyników ankiet przeprowadzonych wśród marketerów i sprzedawców na całym świecie, w tym między innymi w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 21:34
StoryEditor
Dino spodziewa się w IV kw. ograniczenia wzrostu sprzedaży LfL, m.in. przez konieczność konkurowania z dyskontami
Sklep sieci Dino Polska (Shutterstock)

Dino Polska ujawniło prognozy na czwarty kwartał roku i kolejne kwartały. Na działalność spółki wpływ będą miały takie czynniki, jak wzrost dochodów rozporządzalnych gospodarstw domowych z jednej strony, a z drugiej rosnące koszty operacyjne i rywalizacja z dyskontami.

Zarząd Dino ocenia, że na działalność i wyniki Grupy Dino do końca 2024 roku, a także w kolejnych kwartałach, może mieć wpływ sytuacja makroekonomiczna w Polsce, a także wzrost ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 21:59