08.11.2021 / 10:53
StoryEditor

Stokrotka rośnie w siłę. Sfinalizowała przejęcie sklepów dawniej działających w sieci Top Market

Stokrotka (Stokrotka)
Sieć Stokrotka sfinalizowała transakcję przejęcia sklepów na Mazowszu będących jak dotąd własnością firmy P.P.H.U J.R.T.W.M. – Krawczyk. Placówki wchodzące dotychczas w skład Top Marketu lada moment zmienią szyld na Stokrotkę.

Trasakcję ogłoszoną pierwotnie w maju br. udało się sfinalizować dzięki m.in. uzyskaniu zgody UOKiK. Nowe sklepy Stokrotki zlokalizowane są w kilku miastach w woj. mazowieckim, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Komentarze (9)

This comment was minimized by the moderator on the site

Od pół roku próbuję przekonać Polo Market do zmiany kosztów dostawy, żeby móc tam kupować. Niestety ignorują wszelkie pytania i sugestie, a cena jest kosmiczna - 20zł plus jeszcze parę złotych obowiązkowej opłaty za reklamówki. Jak widać Polacy...

Od pół roku próbuję przekonać Polo Market do zmiany kosztów dostawy, żeby móc tam kupować. Niestety ignorują wszelkie pytania i sugestie, a cena jest kosmiczna - 20zł plus jeszcze parę złotych obowiązkowej opłaty za reklamówki. Jak widać Polacy po prostu nie potrafią handlować i nic dziwnego, że kasę wydajemy w obcych sieciach. Ta sama firma (Stava) dowozi zarówno z Polo Marketu jak i ze Stokrotki, która przy zamówieniach od 100zł dostarcza za 1zł plus 3zł za reklamówki (w tym solidne torby termiczne jeśli są potrzebne), a Polo Market - za 20zł plus 4zł za reklamówki. Także no chyba normalne jest, że wydam pieniądze w litewskiej Stokrotce. Rozmawiałem nawet ze Stavą w tej sprawie i oni też nie rozumieją zachowania Polo Marketu, twierdzą, że warunki dostaw są takie same dla obu sieci. Jak widać kolejny raz wychodzi głupota i zachłanność Polaków.

Czytaj całość
Nickt
This comment was minimized by the moderator on the site

Polomarket macie poski chodźcie i kupujcie

Artur
This comment was minimized by the moderator on the site

Mam nadzieję, że to tylko pojedyncze przejęcia sklepów Top Market. Top Market jest lepszym sklepem niż Stokrotka. Dużo lepsze wystrój i bardziej przejrzyste działy. A po drugie Stokrotka jest litewska a Top Market jest polski. Choć fakt wolę...

Mam nadzieję, że to tylko pojedyncze przejęcia sklepów Top Market. Top Market jest lepszym sklepem niż Stokrotka. Dużo lepsze wystrój i bardziej przejrzyste działy. A po drugie Stokrotka jest litewska a Top Market jest polski. Choć fakt wolę jeszcze inną sieć: Auchan ale to że względu na niskie ceny

Czytaj całość
Michał
This comment was minimized by the moderator on the site

Mam nadzieję, że to tylko pojedyncze przejęcia sklepów Top Market. Top Market jest lepszym sklepem niż Stokrotka. Dużo lepsze wystrój i bardziej przejrzyste działy. A po drugie Stokrotka jest litewska a Top Market jest polski. Choć fakt wolę...

Mam nadzieję, że to tylko pojedyncze przejęcia sklepów Top Market. Top Market jest lepszym sklepem niż Stokrotka. Dużo lepsze wystrój i bardziej przejrzyste działy. A po drugie Stokrotka jest litewska a Top Market jest polski. Choć fakt wolę jeszcze inną sieć: Auchan ale to że względu na niskie ceny

Czytaj całość
Michał
This comment was minimized by the moderator on the site

Były i Polskie PGS-y ale niestety wybrano ofertę zagranicznego kapitału . A szkoda !!!

Klijent
This comment was minimized by the moderator on the site

Trochę szkoda sieci budowanej mozolnie tyle lat przez fajnych ludzi. Miejmy nadzieję, że inni polscy właściciele nie pójdą tym śladem. Ale ostatni akapit jasno wskazuje że te kilka sklepów to dopiero początek. Szkoda :(

handlowiec z mazowsza
This comment was minimized by the moderator on the site

Trochę to głupie i przykre, że nawet Litwini robią u nas grube interesy, a Polacy jakoś nie potrafią stworzyć sieci na poziomie. Jednocześnie potrafią w tych sieciach pracować, na wszystkich szczeblach. W czym więc tkwi problem?

Nickt
This comment was minimized by the moderator on the site

A od kiedy to Stokrotka (Maxima) i Biedronka (Jeronimo Martins) mają jedego właściciela, hę? Taka podstawowa wiedza o handlu w Polsce.

Amman
This comment was minimized by the moderator on the site

Następna grupa polskich sieci przechodzi w obce ręce. Szkoda, dotąd pan Krawczyk dbał o swoje sklepy. Była ciekawa niedroga oferta, przyjemna obsługa. Znając realia Stokrotki i Biedronki - jeden właściciel - jestem zasmucony.

Nick
Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

24.03.2025 / 13:21
StoryEditor
Grycan Café – znana polska marka rozwija swój odświeżony koncept lodziarnio-kawiarni. Jak wyglądają placówki w nowym standardzie?
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
fot. Mat. Prasowe
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
fot. Mat. Prasowe
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
fot. Mat. Prasowe
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)
Lodziarnio-kawiarnia Grycan w nowym koncepcie (mat. prasowe)

Z początkiem 2025 roku marka Grycan zmodernizowała dwie warszawskie lodziarnio-kawiarnie – w Factory Annopol oraz CH King Cross Praga. Lokale w nowym standardzie to miejsca z nowoczesną aranżacją. W ofercie mają rozszerzone menu, z rozbudowaną ofertą kawową, do której nawiązuje nowe logo Grycan Café. Obok lodów i deserów lodowych, w lodziarnio-kawiarniach znajdziemy również sezonowe tarty, gofry deserowe i desery w słoiczkach.

– Chcemy, aby goście czuli się u nas jak najlepiej i miło spędzali czas w gronie najbliższych. Dlatego wnętrza naszych nowych lodziarnio-kawiarni są przytulne i kameralne, a ofe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

14.03.2025 / 16:15
StoryEditor
Eternis, Glovo i Renault Polska rozwijają elektromobilność w sektorze delivery. Są pierwsze znaczące efekty

W wyniku wspólnej inicjatywy Eternis – firmy wspierającej m.in. aplikacje delivery w Europie – gracza q-commerce Glovo i producenta aut Renault Polska kurierzy dostarczający zamówienia korzystają w Warszawie z niskoemisyjnej floty dostawczej. Prawie 145 tys. km przejechanych bez emisji CO2, niemal 17 ton mniej dwutlenku węgla to efekt kilkumiesięcznej współpracy.

Nowoczesna flota nie tylko ogranicza ślad węglowy sektora delivery, ale także daje kurierom dodatkowe udogodnienia, takie jak darmowe parkowanie i możliwość jazdy buspa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

26. marzec 2025 18:19