07.04.2023 / 13:41
StoryEditor

Stokrotka odporna na kryzys. Kluczowe marki własne. Szef sieci komentuje wyniki finansowe i rozwój firmy

Sklep sieci Stokrotka
Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes zarządu Stokrotki wskazuje, że pomimo kryzysu i wojny w Ukrainie sieć supermarketów szybko się rozwija i notuje świetne wyniki sprzedaży. Agnė Voverė, prezes zarządu Maxima Grupe, do której należy Stokrotka dodaje, że skonsolidowane wyniki grupy odzwierciedlają odporność grupy i zdolność do działania w trudnych warunkach. Jak firma poradziła sobie z wyzwaniami? Na jakie rozwiązania położyła największy nacisk?

Maxima Grupe, która zarządza sieciami sklepów Maxima w krajach bałtyckich, Stokrotka w Polsce, T-Market w Bułgarii, a także e-sklepem Barbora w krajach bałtyckich i Polsce, ogła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 15:16
StoryEditor
Michał Maksymiec, CPS GfK: Patrząc na rozwój numeryczny dyskontów, nasycenia jeszcze nie widać
Szacujemy, że w 2025 r. w Polsce może działać ok. 5750 sklepów dyskontowych. Ich dokładna liczba będzie jednak zależeć m.in. od ewolucji innych formatów sklepowych – powiedział Michał Maksymiec, dyrektor ds. współpracy z sieciami handlowymi w agencji badawczej CPS GfK, podczas prezentacji "Dyskonty – gdzie znajduje się granica nasycenia rynku tym formatem?" na Retail Trends 2024.

Michał Maksymiec zwrócił uwagę, że dyskonty mają obecnie ponad 40 proc. udziałów w polskim rynku, i zwiększają je najszybciej spośród wszystkich formatów sklepów. – Jako jeden z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 18:49
StoryEditor
Grzegorz Bielecki, Frisco na Retail Trends 2024: Jesteśmy w stanie uzyskać korzystny wynik również w mniejszych miastach
Grzegorz Bielecki, wiceprezes Frisco (wiadomoscihandlowe.pl)
Grzegorz Bielecki, dyrektor operacyjny i wiceprezes Frisco.pl, który był jednym z gości debaty „Przyszłość e-grocery/e-commerce - scenariusze rozwoju rynku w Polsce i regionie” podczas kongresu Retail Trends 2024 mówił m.in. o efektywności w kanale e-commerce.

– Jesteśmy jednym z niewielu sklepów e-grocery, który może się pochwalić tym, że faktycznie wypracował rentowność – powiedział Grzegorz Bielecki.

Wyjaśnił, że ob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 07:31