02.01.2023 / 13:27
StoryEditor

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki: Wizytówki naszych kolegów z działu M&A leżą na biurkach bardzo wielu właścicieli sieci handlowych

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka: - Potencjalne akwizycje to jeden z głównych kierunków naszego rozwoju, cały czas szukamy nowych możliwości. Jednak tego rodzaju procesy są długotrwałe. Wyraźnie mówimy, że jesteśmy gotowi do negocjacji.

Jak będzie wyglądała ekspansja sieci Stokrotka w najbliższych latach. Jaką dynamikę otwarć zakładacie?

Obecnie mamy ponad 900 sklepów. W przyszłym roku planuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 10:33
StoryEditor
Monnari przejmuje sieć sklepów 5.10.15. Duża konsolidacja na rynku modowym w Polsce
Na zdj. zamknięty sklep Monnari (fot. Shutterstock)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie spółki Hemoca Holdings - kontrolującą markę 5.10.15. - przez Monna Nice – spółkę zależną Monnari Trade.

List intencyjny w sprawie tego przejęcia podpisano już w pierwszej połowie zeszłego roku. Monnari miało przejąć ponad 50 proc. udziałów spółki Hemoca Holdings. Ta z kolei ma 50,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.03.2025 / 08:37
StoryEditor
Pepco chce otworzyć ponad 500 sklepów w Europie Środkowej w ciągu dwóch lat. Docelowo może być ich nawet tysiąc
Stephan Borchert, prezes Pepco Group (fot. materiały prasowe)

Grupa Pepco zmienia strategię i chce zrezygnować z biznesu spożywczego. Jednocześnie zapowiada dalszą ekspansję najważniejszego szyldu w Europie Środkowo-Wschodniej. W dłuższej perspektywie chce otworzyć nawet tysiąc nowych placówek.

- W marce Pepco w regionie CEE planujemy około 500-600 nowych sklepów do końca roku fiskalnego 2027. Uważamy, że do momentu osiągnięcia pełnej dojrzałości w dłuższym okresie opc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. marzec 2025 22:14