15.05.2017 / 07:06
StoryEditor

Boris Planer, główny ekonomista Planet Retail - gościem specjalnym 10 Kongresu Rynku FMCG 2017

Boris Planer, główny ekonomista Planet Retail (materiały prasowe)
Boris Planer, globalny główny ekonomista międzynarodowego portalu analitycznego Planet Retail wystąpi podczas 10 Kongresu Rynku FMCG 2017 z niezwykle interesującą prezentacją nt. miejsca Polski w strategiach międzynarodowych sieci handlowych. Ekspert zastanowi się także nad tym w jaki sposób globalizacja, polityka, a także konsument wpłyną na rozwój handlu, na polskim rynku? Analityk postawi pytania dotyczące przyszłości formatów handlowych, a także zastanowi się nad wyzwaniami, które stawia przed sieciami handlowymi przyszłość.

Pełną agendę, formularz rejestracyjny, a także wszystkie potrzebne informacje nt. konferencji można znaleźć na stronie www.kongresrynkufmcg.pl

Boris Planer jest głównym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 11:04
StoryEditor
Przedstawiciele branży piwowarskiej porównują koszty produkcji i dystrybucji z wytwarzaniem napojów spirytusowych. Jakie wnioski?

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie przedstawił wyliczenia pokazujące udział kosztów produkcji i dystrybucji piwa w cenie detalicznej. Organizacja przekonuje, że browary są "bardzo mocno" narażone na skutki inflacji.

Jak przekonuje ZPPP – Browary Polskie, w przypadku piwa blisko 2/3 ceny detalicznej zależy od kosztów produkcji i dystrybucji.

Organizacja przywołuje wyliczenia Europe Econ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 12:22
StoryEditor
Czy social media zrewolucjonizują branżę beauty? Większość klientów informacje o produktach bierze właśnie z nich
Czy social media zrewolucjonizują branżę beauty? Większość klientów informacje o produktach bierze właśnie z nich (fot. Adobestock)

W dobie dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce, media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych. Jak wynika z badań zleconych przez markę Douglas, social media są nieodzownym elementem budowania relacji z klientem w sektorze beauty.

Według badań przeprowadzonych przez Minds&Roses na zlecenie Douglas, aż 64 proc. konsumentów czerpie informacje o produktach kosmetycznych z platform takich jak Instagram (20 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 07:26