29.04.2022 / 08:49
StoryEditor

Sieć Pepco uruchomiła swój pierwszy sklep w Niemczech

Pierwszy dyskont Pepco w Niemczech (mat. prasowe)
Sieć dyskontów non-food Pepco weszła na kolejny europejski rynek. 28 kwietnia ruszył pierwszy sklep w Niemczech, w centrum handlowym Boulevard Berlin. Jeszcze w tym roku sieć otworzy kolejne sklepy w innych lokalizacjach. Marka będzie dalej rozszerzać swoją obecność we wschodnich Niemczech.

Sieć Pepco ma 2700 sklepów w całej Europie, a Niemcy są 16. krajem, w którym sieć prowadzi działalność. Sklepy znajdują się w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Estonii, na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 13:24
StoryEditor
Zakupy sterowane zdrowiem. Na jakie produkty Polacy zamierzają wydać więcej pieniędzy w najbliższych miesiącach?
Co drugi konsument w Polsce deklaruje zwiększanie wydatków na świeże warzywa i owoce, a co trzeci na suplementy diety oraz tyby i owoce morza (fot. Shutterstock)
Ponad połowa konsumentów w Polsce spodziewa się w ciągu najbliższych sześciu miesięcy zwiększyć wydatki na świeże owoce i warzywa. Jednocześnie prawie co czwarty planuje zmniejszyć środki przeznaczane na zakup czerwonego mięsa. Eksperci ze Startegy& wyjaśniają, o czym to świadczy.

Prognozy wielkości wydatków w sklepach spożywczych zawarte w najnowszym badaniu Strategy& zatytułowanym "Optymizm tylko tam, gdzie niska cena. Postawy i zachowania zakupowe p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 13:38
StoryEditor
Sieć Netto sfinalizowała wieloletnią operację modernizacji swoich sklepów do najnowszego konceptu 3.0
Netto zakończyło modenizację sklepów w Danii (fot. Netto)
Duńska sieć dyskontów Netto zakończyła trwającą od 2019 r. operację modernizacji placówek do najnowszego konceptu 3.0. W miniony piątek uruchomiono sklep w Rødby – ostatnią duńską placówkę sieci po konwersji. Obecnie detalista pracuje nad nowym konceptem, którego testy trwają m.in. w Polsce.

Sieć Netto – największy detalista spożywczy w Danii – od pięciu lat prowadzi konwersję wszystkich 547 duńskich sklepów do konceptu 3.0. Operacja przyspieszyła w minionym roku, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 10:30