27.08.2021 / 08:27
StoryEditor

Nowi najemcy w centrum handlowym Bonarka w Krakowie

Centrum handlowe Bonarka powiększyło swoje portfolio o dwóch najemców. To marki Pepco i Gues. Oba nowe sklepy zostały otwarte ma poziomie 0 krakowskiej galerii handlowej.

Nowy sklep Pepco w Bonarce zajął 540 mkw. Przedstawiciele centrum handlowego podkreślają, że ta marka jest ważnym atutem przemawiającym za zakupami w galerii.

W Bonarce ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 13:34
StoryEditor
Starbucks na rzecz zrównoważonego rozwoju: z własnym kubkiem kawa tańsza
Inicjatywa Global Community Impact Grants, której Starbucks jest częścią, została ogłoszona w marcu 2022 roku.

W Starbucks dbamy o zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną poprzez szereg inicjatyw i partnerstw, zarówno tych skierowanych do naszych gości, jak i wspierających lokalne społeczności - podkreśla w rozmowie z redakcją wiadomoscihandlowe.pl Paula Chudzińska, brand manager Starbucks Polska.

- W odpowiedzi na rosnącą popularność zniżki za korzystanie z własnego kubka, zdecydowaliśmy się w tym roku podnieść ją z 1 do 2 złotych. Dzięki temu nasi goście oszczędza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 09:36
StoryEditor
Biedronka czy Lidl? Która sieć handlowa oferuje najtańsze znicze? Czy klienci mogą liczyć na niższe ceny i promocje?
Liczba promocji na znicze w sklepach zmniejszyła się o 9 proc. rok do roku.

W tym roku znicze są średnio prawie o 10 proc. droższe, niż rok temu. Wzrosty cen widać najbardziej w sieciach cash&carry, supermarketach i placówkach convenience – nawet o 20-40 proc. Liczba promocji zmalała, a wpływ na sytuację rynkową nadal wywiera wojna Lidla i Biedronki.

Z analizy branżowej UCE Research, Hiper-Com Poland i grupy Blix wynika, że jesienią tego roku ceny zniczy w sklepach zwiększyły się średnio o 9,2 proc. rok do roku. Zdaniem auto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 23:47