22.11.2024 / 17:39
StoryEditor

Biedronka, Dino, Żabka, Eurocash, Lidl Polska i właściciel Stokrotki pną się w rankingu największych firm w regionie Europy Centralnej i Wschodniej!

Biedronka znalazła się na 4 miejscu w regionie CEE w rankignu firm, przygotowanym przez Coface (fot. Magda Wygralak/shutterstock)

Tegoroczna edycja rankingu Coface Top 500 CEE pokazuje firmy wiodące w regionie, wyjątkowo dobrze radzące sobie w obecnym trudnym otoczeniu gospodarczym. W pierwszej setce znalazły się również firmy handlowe obecne na polskim rynku, m.in. Biedronka, Dino, Żabka czy Lidl Polska

Najnowsza edycja rankingu Coface CEE Top 500, podsumowująca wyniki firm za 2023 rok, odzwierciedla dynamiczne i trudne warunki gospodarcze dla największych przedsiębiorstw w reg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:17
StoryEditor
Rafał Brzoska ma pomysł na ułatwienie życia sprzedawcom. Z czego szef InPostu chce ich zwolnić?
Zespół ds. deregulacji, którym kieruje Rafał Brzoska przedstawił kolejny pomysł na to jak ułatwić życie przedsiębiorcom (fot. inPost)

Zespół ds. deregulacji gospodarki, którym kieruje Rafał Brzoska, szef InPostu przedstawił kolejny projekt, który ma uprościć działalność małych firm zajmujących się sprzedażą towarów i usług. Pomysł ten ma także wymiar ekologiczny, ponieważ przyczyni się do ograniczenia zużycia papieru.

Na stronie internetowej www.sprawdzamy.com, zbierającej pomysły na deregulację gospodarki, opracowywane przez zespół, któremu przewodniczy Rafał Brzoska została opublik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 15:59
StoryEditor
Co jest ważne dla klienta przy wyborze sieci handlowej czy sklepu? Znamy odpowiedź na to pytanie
Klienci sklepów są z reguły zdyscyplinowani. Przychodzą na zakupy z gotową listą (fot.Getty Images)

Przystępne ceny, wysoka jakość produktów świeżych a może sprzedaż promocyjna? Klienci sklepów wskazali, które aspekty są dla nich decydujące, jeśli chodzi o wybór miejsca robienia zakupów.

Polacy są bardzo wymagającymi klientami i zwracają uwagę na wiele aspektów, które decydują o tym, gdzie zrobią zakupy. Wciąż najważniejszym i kluczowym czynnikiem jest jednak ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 02:28