23.09.2024 / 08:58
StoryEditor

Winna wpadka Lidla. Sieć sprzedawała wino w cenie nieprzekraczającej 2 zł za butelkę

Lidl przyznał, że przez błąd w systemie sprzedawał wytrawne wino z Hiszpanii w cenie poniżej 2 zł za butelkę (fot. Shutterstock)

Krzysztof Brzózka, były szef Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, a obecnie ekspert Mazowieckiego Związku Stowarzyszeń Abstynenckich, ujawnił w mediach społecznościowych sprawę kolejnej gigantycznej promocji na alkohol. Tym razem objęte nią zostało wino, dostępne w sklepach Lidl w cenie poniżej 2 zł za butelkę. Jak sieć tłumaczy się z tej akcji?

Kilka miesięcy temu niektóre sieci handlowe w tym Biedronka oraz Lidl w ramach promocji sprzedawały wódkę w cenach poniżej 10 zł za pół litra. Wydawało się, że ostra kr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2024 / 18:46
StoryEditor
Ciężarówki z pomocą humanitarną dla powodzian zwolnione z opłat za korzystanie z dróg. Jest decyzja Ministerstwa Infrastruktury
Decyzją Ministerstwa Infrastruktury ciężarówki dostarczające pomoc humanitarną dla powodzian zostaną zwolnione z opłat za korzystanie z dróg (fot. Shutterstock)

Ministerstwo Infrastruktury poinformowało, że przewoźnicy wysyłający ciężarówki z transportem humanitarnym dla mieszkańców terenów dotkniętych powodzią nie będą musieli uiszczać opłat za te przejazdy w systemie e-toll. Ta decyzja jest efekt prac sztabu kryzysowego,

W odpowiedzi na sytuację kryzysową, Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się zwolnić z opłat w systemie e-toll pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony trans...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 14:43
StoryEditor
Temu coraz bliżej lidera e-commerce na naszym rynku. Zbliża się koniec dominacji Allegro w Polsce?
Temu coraz bliżej lidera e-commerce na naszym rynku. Zbliża się koniec dominacji Allegro w Polsce? (fot. Shutterstock)

Według wyników comiesięcznego rankingu Mediapanel, Temu – chińska platforma e-commerce, jest coraz bliżej do lidera rynku w Polsce, czyli Allegro, pod względem liczby realnych użytkowników platformy zakupowej. Jak zmieniła się popularność obu platform?

Z sierpniowego badania Mediapanel, wynika, że Allegro miało 17 mln 720 tys. realnych użytkowników. Z kolei Temu miało ich 15 mln 670 tys. Stanowi to różnicę o ponad 2 mln użytko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. wrzesień 2024 05:35