14.03.2023 / 14:40
StoryEditor

Więcej Lidla w Lidlu. Operator dyskontów startuje z nową promocją

Lidl będzie promował sklep internetowy również w sklepach stacjonarnych (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl stawia na omnichannel. Sieć dyskontów, która dysponuje własnym sklepem internetowych chciałaby, aby klienci nie zapomnieli o jej kanale online i startuje z kampanią promująca e-commerce.

Hasło nowej kampanii promocyjnej brzmi „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl. W ten sposób detalista chce przekonać klientów do zakupów w sklepie internetowym.

Irma zaplano...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 09:55
StoryEditor
Lidl rozpoczyna kampanię promocyjną artykułów szkolnych jeszcze przed półmetkiem wakacji
Sieć Lidl rusza od 22 lipca z kampanią promującą ofertę artykułów szkolnych. Detalista liczy na te dzieci, które już teraz myślą o kompletowaniu wyprawki i zachęca, by zajęły się tym jak najwcześniej.

W ofercie promocyjnej Lidla znajduje się szeroki wybór produktów niezbędnych do skompletowania szkolnej wyprawki. Najmłodszym proponuje zeszyty z kolorowymi okładkami w różnych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 11:16
StoryEditor
Abris wychodzi z DOT2DOT. Firmę przejmie branżowy inwestor
Nowym właścicielem spółki DOT2DOT specjalizującej się w produkcji opakowań premium m.in. do kosmetyków i słodyczy będzie belgijska firma Van Genechten Packaging (fot. Shutterstock)
Abris Capital Partners, firma private equity specjalizująca się w transformacji ESG, podpisał umowę sprzedaży 100 proc. akcji spółki DOT2DOT. Podmiot ten ma trafić pod skrzydła belgijskiej firmy Van Genechten Packaging, która jest największym niezależnym producentem opakowań premium w Europie Środkowej, działa więc w tej samej branży co DOT2DOT.

Trwający od 2015 r. związek firmy Abris ze spółką DOT2DOT. Po zatwierdzeniu transakcji przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) jej nowym właścicielem zost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:50