08.07.2021 / 16:52
StoryEditor

Pusta plaża, pusta kasa, pusta kieszeń [FELIETON]

Ławka nad morzem (fot. Pixabay)
Wczasowicze i pracownicy sklepów zjechali do kurortów. Ale sezon dla jednych i drugich może okazać się wyjątkowo krótki.   

Najpierw sieci handlowe zaproponowały swoim pracownikom, jak co roku, coś na kształt rodzimej wersji programu Work+Travel. Wyjeżdżasz do ciekawego miejsca, pracujesz (ba, zgar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 14:24
StoryEditor
Rafał Drzewiecki z TikToka prelegentem kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o trendach przyszłości
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku (fot. Tomasz Puchalski)

Rafał Drzewiecki, country director w TikToku, będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025. Menedżer weźmie udział w debacie "Przyszłe trendy, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym" na scenie głównej.

Rafał Drzewiecki z TikTokiem związany jest od sierpnia 2020 r. Początkowo był dyrektorem marketingu na nasz region. Wiosną 2023 r. został country directorem TikToka na region E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 13:07
StoryEditor
Aldi Urban i Aldi Compact - nowe koncepty handlowe niemieckiego dyskontera w Polsce. Jak wyglądają plany rozwoju sieci w naszym kraju?
Wojciech Łubieński, prezes zarządu Aldi Polska

Sieć Aldi zadebiutowała w naszym kraju 17 lat temu, rozpoczynając swoją działalność od sklepów między innymi w Głogowie, Żorach, Tarnowskich Górach, Poznaniu, Bielsku-Białej, Sulechowie, Brzegu i Jeleniej Górze. Dzisiaj dyskonter posiada już ponad 360 sklepów w całym kraju, a do końca 2025 r. planuje otworzyć kolejnych 60.

O najważniejszych kamieniach milowych w historii firmy Aldi w Polsce, doświadczeniach zakupowych klientów oraz planach na przyszłość mówi Wojciech Łubieński, prezes zarządu Aldi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. marzec 2025 10:52