06.09.2022 / 09:31
StoryEditor

Produkty przemysłowe w sieciach handlowych w odwrocie. Polacy poszukują oszczędności

Na zdj. artykuły przemysłowe w sklepe dyskontowym/zdjęcie ilustracyjne (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W sieci sklepów Lidl udział produktów przemysłowych w globalnej sprzedaży spadł poniżej 10 proc., choć według założeń strategicznych powinien sięgać 15 proc. Na polskim rynku także widać zmiany, a przedstawiciele sieci handlowych przyznają, że ta kategoria nadal jest znaczącą potrzebą zakupową realizowaną przez klientów, jednak inflacja zmusiła ich do poszukiwania oszczędności.

W sierpniu br. media niemieckie podały informację, że Lidl notuje spadki sprzedaży produktów non-food. Sytuacja dotyczy wszystkich rynków, na których operuje niemiecki detali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 22:59
StoryEditor
Jaki pomysł wygrał pierwszy Ideathon Nestle?
Prof. Anna Dąbrowska_Członkini Rady Programowej Ideathon #NestleDlaNauki, fot. Nestle Polska

Podczas pierwszej edycji Ideathonu #NestleDlaNauki, organizowanego przez Nestlé Polska, wyłoniono zespół, który zaprezentował najbardziej innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie rolnictwa regeneratywnego. Zwycięzcami zostali studenci ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, którzy wywalczyli pakiet akceleracyjny Foodtech.ac o wartości 19 000 zł.

W Ideathonie, zorganizowanym przez Nestle Polska na terenie warszawskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w dniach 22-24 listopada, wzięło udział 12 zespołów z dziewięciu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2024 / 12:45
StoryEditor
Koncept dyskontu "Markthalle" Penny w Niemczech pokazuje ewolucję w stronę supermarketu

Koncept marketu Penny w Niemczech to ewolucyjny krok w kierunku segmentu supermarketów. Dyskont z Grupy Rewe różni się od Lidla i Aldi, podkreślając swoją propozycję wygody. Szeroka oferta żywności na wynos i szybsze zakupy dzięki nowo utworzonym kompaktowym światom produktów są na pierwszym planie najnowszego projektu sklepu.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2024 02:55