28.02.2017 / 10:33
StoryEditor

Lidl zwiększa import brytyjskich produktów do sklepów w Europie

Lidl, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Jak podaje brytyjski The Telegraph, sieć Lidl nie tylko eksportuje żywność europejską do Wielkiej Brytanii, ale także importuje stamtąd na dużą skalę produkty wytworzone na wyspach. Sieć korzysta na osłabieniu brytyjskiej waluty, tym samym korzystając na Brexicie. Niemiecki dyskonter sprowadził już na kontynent towary o wartości 300 mln funtów.

Osłabienie funta sprawiło, że produkty brytyjskie stały się atrakcyjne cenowo. Niemiecka sieć znacznie zwiększyła import z Wielkiej Brytanii takich produktów jak sery czy szkock...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 17:11
StoryEditor
Ruszył program dofinansowań inwestycji w rozwój recyklingu. Jakie przedsiębiorstwa mogą z niego skorzystać?
Ruszył program dofinansowań inwestycji w rozwój recyklingu (fot. Shutterstock)

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) uruchomił nabór wniosków na wsparcie inwestycji związanych z recyklingiem odpadów. Na dofinansowania przeznaczono kwotę 70 mln zł. Od 31 października do 30 grudnia 2024 r. przedsiębiorstwa mogą ubiegać się o dofinansowanie w ramach programu "Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027". Kto może skorzystać z programu?

Przedsiębiorcy mają szansę na dofinansowanie projektów skupiających się na budowie, rozbudowie oraz modernizacji instalacji przeznaczonych do recyklingu odpadów komunalnych i pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 11:28
StoryEditor
Kaufland poszerza portfolio marek własnych. Na jaką kategorię produktową stawia sieć?
SIeć Kaufland rozszerza portfolio marek własnych o nowy brand fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

W ofercie sklepów Kaufland w Polsce znajduje się ponad 2 tys. produktów marki własnej, głównie pod brandem K-Classic. Od kilku lat sieć systematycznie poszerza portfolio o nowe marki specjalistyczne. Debiutujący właśnie w sprzedaży brand K-Carinura jest kolejnym ich przykładem.

Rynek karmy i akcesoriów dla zwierząt w Polsce systematycznie rośnie. Posiadacze zwierzą mają też coraz większą świadomość ich potrzeb. W odpowiedzi na ten trend sieć Kaufland w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:05