20.09.2024 / 12:12
StoryEditor

Lidl zmienia opakowanie marek własnych. Czy to już plagiat?

Napoje Freeway, marka własna Lidla (fot. materiały prasowe)

Lidl wprowadza radykalne zmiany w opakowaniach marki własnej, Freeway. Nowe butelki są niezwykle podobne do opakowań Coca-Coli, co wzbudza zainteresowanie i kontrowersje. Jak donosi portal retaildetail.eu, ruch ten może wywołać pytania o legalność takiego rebrandingu. Lidl broni swojej decyzji, podkreślając, że zmiany te mają na celu lepsze rozpoznanie produktów i usprawnienie nawigacji dla klientów na sklepowych półkach.

Opakowania napojów Freeway wzbudziły szczególne zainteresowanie, ponieważ wyglądają niemal jak klasyczne butelki Coca-Coli – od charakterystycznego czerwonego koloru, przez kszt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 12:15
StoryEditor
Nadchodzi najbardziej pracowity sezon świąteczny dla firm kurierskich w Polsce z historii. Eksperci: Szykuje się rekord przesyłek
Rynek kurierski w Polsce

Nowe badanie opublikowane przez Federal Express Corporation, firmę zajmującą się transportem ekspresowym, przewiduje, że w okresie od października do grudnia 2024 roku firmy kurierskie w Polsce dostarczą łącznie 456 milionów przesyłek. To oznacza wzrost o 14,2 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem, znacznie przewyższając średnią europejską, która wynosi 9 proc.

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie firmy FedEx przez Effigy Consulting, która przeanalizowała bazę danych branży KEP (kurierów, przesyłek ekspresowych i paczek), zawier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 23:09
StoryEditor
Ile sklepów może otworzyć Studenac w Chorwacji i Słowenii? Analitycy pokazują potencjał rozwoju sieci
Sklep sieci Studenac w nocy

Do końca 2028 r. Studenac zamierza rozbudować swoją sieć do 3400 sklepów. Firma chce to zrobić otwierając nowe sklepy i przejmując innych graczy w Chorwacji i Słowenii. Eksperci wskazują, że potencjał rozwoju sieci jest znacznie większy.

Należąca do funduszu Enterprise Investors chorwacka sieć Studenac zapowiedziała swój debiut na giełdach w Warszawie i Zagrzebiu. Firma publikując prospekt podzieliła się d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 10:03