19.07.2018 / 13:58
StoryEditor

Lidl zmarnował siedem lat i pół miliarda euro na źle funkcjonujący system SAP

(fot. Konrad Kaszuba)
Po siedmiu latach prac i inwestycjach przekraczających pół miliarda euro niemiecki dyskonter podjął decyzję o zamknięciu projektu wdrożenia systemu zarządzania towarami, logistyką i procesami biznesowymi firmy SAP. Oprogramowanie wciąż nie działa płynnie. Lidl zamierza rozwijać własną wersję systemu.

Jak informują niemieckie media, Lidl po siedmiu latach prac doszedł do wniosku, że oprogramowanie firmy SAP nie nadaje się do wdrożenia. Niemiecka firma SAP, z siedzibą w Walld...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 11:08
StoryEditor
Spacer po najnowszym koncepcie Lidla
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Nowo zaprojektowany dział owoców i warzyw znajduje się przy wejściu do sklepu. Artykuły promocyjne są prezentowane pod hasłem ”Aus unserer Werbung” (z naszej reklamy)fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Stacja wypiekowa nosi nazwę ”Unser Brot” (nasz chleb). Pierwsze elementy półki zawierają cotygodniowe promocje, słodkie i słone przekąski. Artykuły ekologiczne, których ceny na rynku niemieckim znacznie wzrosły, są umieszczane pod koniec przepływu klientów.fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
W tylnej połowie sklepu półki promocyjne zostały obrócone o 90 stopni, aby zapewnić większą widoczność asortymentów nieżywnościowych. Pierwsze dwa rzędy półek są zarezerwowane dla promocji nieżywnościowych rozpoczynających się odpowiednio w poniedziałki i czwartki, podczas gdy trzeci rząd jest przeznaczony dla promocji żywnościowych.fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.

Lidl modernizuje swoje niemieckie sklepy, aby przeciwdziałać powrotowi Aldi do wzrostu i odpowiadać na zmieniające się preferencje konsumentów. Nowa strategia kładzie nacisk na prostotę i wydajność, jednocześnie wzmacniając wizerunek dyskontu. Akcje non-food i świeże asortymenty jeszcze bardziej wysuwają się na pierwszy plan.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 12:03
StoryEditor
Ceny masła w Europie biją rekordy. Sezon świąteczny wpłynie na kolejne podwyżki

Konsumenci w Polsce i Europie stanęli przed obliczem rekordowych cen masła w sklepach. Zbliżający się sezon świąteczny spowoduje kolejne podwyżki na ten ważny w wielu kuchniach składnik. Kiedy i dlaczego masło stało się drogim, prawie luksusowym towarem?

Zawirowania na rynku mleka doprowadziły do historycznego wzrostu cen masła na europejskiej giełdzie EEX, gdzie cena przekroczyła 8,5 tys. euro za tonę – najwyższy poziom w hi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 01:18