11.02.2020 / 09:45
StoryEditor

Lidl zachęca klientów do ograniczenia plastiku wprowadzając nowe torby

Strona z gazetki sieci Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
W gazetce przeznaczonej dla klientów sieci Lidl, dyskont stawia na ekologię. Wprowadza „wielokrotki”, torby wielokrotnego użytku na zakupy oznaczone certyfikatem Blue Angel. Wszystkie torby wykonano z materiałów w 80 proc. pochodzących z recyclingu i w 100 proc. nadają się do przetworzenia ponownie.

Sieć Lidl podaje, ze dzięki zmianom toreb wspólnie ze swoimi klientami ograniczy zużycie plastiku aż o 2 000 ton rocznie. To kolejny krok sieci w drodze do gospodarki obiegu zam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 08:13
StoryEditor
Właściciel Żabki chce przejąć Comarch! Zapowiada międzynarodową ekspansję biznesu
(fot. Dohma48/Shutterstock)
Chamonix Investments wraz z Aspa, Elżbietą Filipiak, Anną Pruską, Michałem Pruskim, Marią Filipiak, Januszem Jeremiaszem Filipiakiem oraz Anną Prokop zamierzają ogłosić wezwanie na ponad 5,2 mln akcji zwykłych na okaziciela reprezentujących 34,81 proc. ogólnej liczby głosów w Comarchu. Docelowo spółka ma zostać wycofana z GPW.

Akcje mają być skupywane po 315,40 zł za sztukę, poinformował dom maklerski Trigon, który występuje w roli podmiotu pośredniczącego. We wtorek na koniec sesji giełdowej za ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 13:32
StoryEditor
Trwa dobra passa na polskim rynku nieruchomości handlowych. Popyt napędzają nowe marki, ruch klientów i dobre obroty
Galeria handlowa, centrum handlowe, klienci, ruch, schody ruchome
Jak wynika z podsumowania sytuacji w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce, dokonanego przez międzynarodową agencję doradczą Cushman & Wakefield, w II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 tys. mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.

Duża aktywność developerów

W II kwartale 2024 roku deweloperzy oddali do użytku ok. 124 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, która obejmowała osiem nowych inwest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 15:11