22.08.2016 / 10:24
StoryEditor

Lidl rozwija ofertę modową w ofercie swoich sklepów

Lidl wprowadza do sklepów marki Esmara oraz Livergy (materiały prasowe)
Lidl od lat stawia na rozwój swojej oferty modowej dla kobiet i mężczyzn. Jej udział w całym asortymencie – systematycznie rośnie. Już od 29 sierpnia we wszystkich sklepach sieci po raz pierwszy pojawi się kolekcja ubrań linii premium marki Esmara oraz Livergy.

W ostatnich latach bardzo popularnym trendem zakupowym wśród kobiet stała się tzw. idea „slow fashion”. Jest to zmiana sposobu myślenia o modzie oraz kompletowanie swojej garder...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 18:01
StoryEditor
Studenac jednak zadebiutuje na giełdzie?! Kolejny zwrot akcji ws. oferty publicznej sieci handlowej
Sklep sieci Studenac w nocy (fot. Marko Lopac)

Studenac Group planuje na wrzesień 2025 r. ponowne podejście do oferty publicznej akcji na giełdzie w Zagrzebiu, donosi chorwacki portal Lider Media. Przypomnijmy, że 28 listopada ub.r. Studenac i jego główny akcjonariusz przerwali pierwszą publiczną ofertę akcji spółki, tłumacząc tę decyzję "niekorzystnymi warunkami rynkowymi".

Według Lider Media, planowana na wrzesień br. oferta obejmie giełdę w Zagrzebiu (ZSE). Ubiegłoroczna próba dotyczyła natomiast zarówno wspomnianego parkietu, jak i warszaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 08:48
StoryEditor
Spółka macierzysta MediaMarkt osiąga imponujące wzrosty z e-sprzedaży. Spada zainteresowanie sklepami stacjonarnymi
Ceconomy, spółka dominująca MediaMarkt i Saturn, odnotowała dobre wyniki w pierwszym kwartale roku (fot. Bartek Kaszuba)

Ceconomy, spółka dominująca MediaMarkt i Saturn, odnotowała dobre wyniki w pierwszym kwartale roku obrotowego 2024/2025. Ma jednak coraz mniejsze przychody ze sprzedaży produktów elektronicznych w sklepach stacjonarnych.

Sprzedaż Ceconomy wzrosła o 8,4 proc. do 7,57 mld euro, w porównaniu do 6,98 mld euro w tym samym okresie ubiegłego roku. Skorygowany zysk brutto (EBIT) wyniósł 279 mln euro, co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 23:48