28.05.2020 / 13:09
StoryEditor

Lidl: Produkty do dezynfekcji trafią do stałej oferty w sklepach

Pandemia sprawiła, że strefa produktów do dezynfekcji zostanie w stałej ofercie Lidla (fot. Pixabay)
W związku z rosnącym zainteresowaniem klientów środkami do odkażania, Lidl Polska do swojej stałej oferty włączył produkty antybakteryjne i do dezynfekcji. Od teraz w każdym sklepie sieci znajdziemy artykuły do właściwej dezynfekcji rąk, tekstyliów oraz powierzchni. 

W efekcie pandemii Lidl rozszerza półkę z produktami antybakteryjnymi i do dezynfekcji oraz ochrony przed patogenami. Sieć od tego tygodnia w stałej ofercie proponuje szero...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 18:44
StoryEditor
Grupa Muszkieterów i Auchan rosną w siłę. Sieci przejmują kolejne sklepy francuskiego brata
Grupa Muszkieterów i Auchan kupiły 66 sklepów należących do Casino (fot. Shutterstock)
Grupa Casino ogłosiła, że pozbyła się kolejnego pakietu sklepów wystawionych na sprzedaż. Nabywcami 66 placówek zostały podmioty, które podobnie jak Casino mają francuskie korzenie, ale w przeciwieństwie do Casino nadal działają w Polsce.

Wyprzedaż Grupy Casino trwa w najlepsze. Sieć pozbyła się już 211 sklepów, którymi podzieliły się między sobą właściciel sieci Intermarche i Bricomarche (Grupa Muszkieterów), Au...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 10:33
StoryEditor
Aldi wprowadza do sklepów w Polsce własną markę coli. Będzie hit?
Sieć Aldi wprowadza do swoich polskich placówek napoje Cola River i Cola River Zero (fot. Bartek Kaszuba)
Sieć Aldi wprowadza do swoich polskich placówek napoje Cola River i Cola River Zero. Dla niewtajemniczonych – marka własna River jest obecna na rynku już ponad 50 lat. Mimo, że cieszy się ona niemal kultowym statusem w Niemczech, jak dotąd nie była dostępna w Polsce.

Cola River zadebiutowała na rynku w 1974 r. Wtedy jeszcze klienci kupowali ją w szklanej butelce. Natomiast w połowie lat 80 pojawiła się wersja w puszce, którą też spotkało kil...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 12:32