28.11.2018 / 16:00
StoryEditor

Lidl instaluje stacje szybkiego ładowania aut przy swoich sklepach

(Lidl)
Sieć Lidl wdraża technologię szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych na fińskim rynku. Stacje szybkiego ładowania do placówek sieci Lidl w siedmiu fińskich miastach – w tym Helsinkach i Espoo - dostarczyła firma ABB. Do końca roku trzecia stacja stanie przy kolejnym sklepie niemieckiej sieci.

Zamówienia z Finlandii są częścią większego projektu dostaw stacji ładowania ABB dla sklepów Lidla w całej Europie. Firma dostarczyła już ponad 100 stacji szybkiego ładowania Te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 10:33
StoryEditor
Czego boi się właściciel sklepu? TOP5 największych lęków i obaw przedsiębiorców w Polsce

Według raportu UCE Research, mikrofirmy oraz małe przedsiębiorstwa obecnie najczęściej boją się rosnących kosztów prowadzenia działalności – 37,9 proc. Przeważnie obawiają się też podnoszenia składek na ZUS i nierzetelnych kontrahentów – odpowiednio 30,1 proc. i 28,3 proc. W TOP5 obaw są też lęki przed utratą płynności finansowej – 21,2 proc., a także podnoszeniem podatków lub nakładaniem dodatkowych danin – 17,9 proc.

Jak wynika z raportu UCE Research u co dziesiątego przedsiębiorcy niepokój budzi m.in. niedobór odpowiednich pracowników, kontrola urzędu skarbowego lub ZUS-u, biurokracja spraw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 17:47
StoryEditor
Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Wojna cenowa na rynku jeszcze nigdy nie była tak silna
Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Poland (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Wojna cenowa w e-commerce jeszcze nigdy nie była tak silna. Widać ją także w sprzedaży stacjonarnej. Rynek się zacieśnia, konkurencja pomiędzy kluczowymi graczami staje się coraz bardziej agresywna, a konsumentów coraz trudniej usatysfakcjonować – mówi Monika Kolaszyńska, prezes zarządu Super-Pharm Poland.

Jakich spodziewa się Pani wyników dla Super-Pharm za 2024 rok?

Osiągamy dwucyfrowy wzrost w obu kanałach, a w kanale online rośniemy ciągle powyżej dwudziestu procent, więc p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 09:53